Rozwój i zmiany empik.com obrazują trendy w zakupach internetowych Polaków na przestrzeni 18 lat.
18 lat empik.com w liczbach
Dane wewnętrzne potwierdzają silną pozycję empik.com – odnotował on łącznie 3,3 miliardy odsłon, 503 miliony wizyt i 15 milionów transakcji. Dynamikę rozwoju empik.com obrazują dane z ostatnich 12 miesięcy: liczba odsłon wyniosła 584 miliony, wizyt – 97 milionów i transakcji – ponad 3 miliony. Takie wyniki to zasługa nowych rozwiązań, które miały swój debiut w ubiegłych miesiącach. Najważniejsze z nich to program lojalnościowy Mój Empik i rozwiązanie „One Click Buy”, zezwalające na dodanie karty płatniczej do konta klienta, by kolejne zakupy finalizować jednym kliknięciem. Istotne było również wprowadzenie aplikacji mobilnej.
Zobacz również
– Jedna trzecia klientów skorzystała mobilnie z empik.com w tym roku, dlatego otwarcie się na wielokanałowość było naturalnym kierunkiem rozwoju sklepu – mówi Szymon Bujalski, Dyrektor E-commerce Empiku – Obok programu Mój Empik, który nasi klienci zdążyli już polubić, uruchomiliśmy nową aplikację mobilną Empik, umożliwiającą przeglądanie bogatej oferty produktowej sklepu oraz wygodne zakupy mobilne. Aplikacja funkcjonuje także w trybie offline i zezwala na wyszukanie najbliższego salonu Empik i sprawdzenie lokalizacji produktu w salonie.
Kultura 24 godziny na dobę
Prawie połowa Polaków (48%) deklaruje kupowanie online, a książki, płyty i filmy to druga, najczęściej kupowana w Internecie kategoria produktów. Użytkownicy empik.com, od początku istnienia sklepu spędzili na jego stronie łącznie 4,5 tysiąca lat – przeglądając oferty, czytając opinie o produktach i dokonując zakupów. Bogaty asortyment oraz infolinia czynna 24 godziny na dobę przez cały tydzień sprawiają, że empik.com znajduje się w czołówce najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych w Polsce.
– Od lat siłą empik.com jest to, że udostępnia kulturę każdemu, bez względu na miejsce zamieszkania – zauważa Szymon Bujalski – 18 lat serwisu na rynku to zasługa wiernych klientów. Urodziny empik.com to tak naprawdę ich święto, dlatego z tej okazji wprowadzamy atrakcyjne rabaty do -70% z różnych kategorii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Promocja trwa do wyczerpania zapasów i obejmuje kategorie: Książka, Muzyka, Film, Zabawki, Dziecko, Zdrowie i Uroda, Elektronika. Do każdego zakupu powyżej 69zł klienci otrzymają torbę empik.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing