„Wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowników, na bieżąco analizujemy ich zachowania i decyzje. Równocześnie przyglądamy się trendom międzynarodowym w e-commerce, aby wdrażać je również u nas” – wyjaśnia Michał Tomaniak, General Manager empik.com.Przed wprowadzeniem zmian wykonano szereg testów i badań użytkowników. Wnioski płynące z analiz stały się podstawą do opracowania nowej odsłony empik.com. Już w momencie wejścia do sklepu internetowego, pozytywnie zaskakuje nowy design – przejrzysty, mocno eksponujący produkty, z nieinwazyjną grafiką.
Kolejne zmiany klienci mogą dostrzec, przystępując do wyboru kategorii produktowych. Z myślą o poprawie user-experience, przebudowane zostało menu. Teraz wybór właściwych kategorii jest prostszy. Na portalu zostały również wyodrębnione nowe sekcje produktowe, zmieniła się ekspozycja oferty promocyjnej, zapowiedzi nowości wydawniczych i bestsellerów. W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów e-bookami, kategoria ta została dodana do menu głównego.
Zobacz również
„Wprowadzone dotychczas zmiany funkcjonalne mają na celu poprawić web-usability empik.com. Nowy serwis jest bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Ergonomiczny interfejs pozwala w szybki sposób dotrzeć do pożądanej kategorii, czy produktu. Z pewnością przyczyni się to do wydłużenia czasu pobytu na stronie oraz poprawi konwersję naszych potencjalnych klientów. Jesteśmy w trakcie długofalowego procesu zmian, dlatego wciąż obserwujemy reakcje użytkowników na wprowadzane modyfikacje” – mówi Michał Tomaniak, General Manager empik.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing