Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Empik Go organizuje IV edycję konkursu na scenariusz serialu audio

Ruszyła czwarta edycja konkursu Empik Go STORY na najciekawszy scenariusz, na podstawie którego powstanie oryginalny serial audio. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 grudnia. Wystartowała także trzecia edycja Empik Go SHORT na opowiadanie gatunkowe.
O autorze
2 min czytania 2023-10-11

fot. Materiały prasowe Empik

Tym razem organizatorzy czekają na bajki i opowiadania dla najmłodszych. Już po raz czwarty Empik Go organizuje konkurs na najlepszy scenariusz serialu audio. Poziom nadesłanych prac oraz sukcesy laureatów poprzednich edycji (nominacja do Bestsellerów Empiku dla „Gry Luizy” czy obecność w TOP 3 najchętniej słuchanych audiobooków kwietnia 2023 dla „Piekło wciąż płonie”) są najlepszym dowodem na to, że słuchacze aplikacji czekają na dobre historie.

Organizowane od 4 lat przez Empik Go konkursy stanowią szansę dla twórców — zarówno debiutujących, jak i bardziej doświadczonych — na zaistnienie. Wszyscy, którzy chcieliby spróbować swoich sił w stworzeniu słuchowiska, mogą zgłosić tekst pierwszego odcinka na stronie www.empik.com/story.

W jury czwartej edycji konkursu zasiada Szczepan Twardoch (pisarz, laureat wielu nagród), Maria Tengowska (redaktorka inicjująca w W.A.B.), Łukasz Muszyński (dziennikarz filmowy, zastępca redaktora naczelnego portalu Filmweb), Maciej Makselon (redaktor inicjująco-prowadzący w W.A.B.) oraz Tomasz Friedrich (pisarz, laureat 2. edycji konkursu).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Na co powinni zwrócić uwagę twórcy, wskazuje ambasador konkursu, Szczepan Twardoch: -Nie mam żadnych wskazówek „jak pisać” dla nikogo, bo jestem literackim samoukiem. Intuicyjnie czuję, że dobry tekst obroni się zawsze również w formie audio — sam, redagując własną literaturę zwykle czytam ją sam sobie na głos, aby słyszeć, czy tekst „płynie”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Materiały prasowe Empik

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Empik Go po raz kolejny uruchomił także konkurs na opowiadanie. Tym razem organizatorzy czekają na bajki. Każdy z nas choć raz opowiedział historię pełną przygód i niezwykłych bohaterów. Rodzice, dziadkowie i nie tylko — spiszcie je i wyślijcie do organizatorów konkursu. Jury w składzie: Justyna Kozłowska (vlogerka, twórczyni kanału @10minutspokoju, mama 4 dzieci), Ewa Świerżewska (autorka i tłumaczka), Marta Cyzio (redaktorka inicjująco — prowadząca), Patrycja Klempas (redaktorka inicjująco — prowadząca w wydawnictwie Wilga) i Małgorzata Corvalan (dziennikarka, pasjonatka edukacji dzieci) czeka na prace.

Gdzie najlepiej szukać natchnienia? Tłumaczy Justyna Kozłowska:-Dla mnie największą inspiracją są same dzieci. To jakie zadają pytania, jak czasem śmiesznie przekręcają słowa, jak próbują nam różne rzeczy wytłumaczyć czy zrobić, to mnie zawsze urzeka i wzrusza i myślę, że może być dobrym punktem wyjścia do stworzenia historii.

Główna nagroda w konkursie Empik Go STORY to 15 000 zł oraz podpisanie umowy wydawniczej z Empik Go na cały serial audio. Laureaci konkursu Empik Go SHORT mają szansę wygrać 5 000 złotych.

Teksty należy zgłaszać do 31 grudnia. Wystarczy wypełnić formularz na www.empik.com/story lub www.empik.com/short. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowane jest na kwiecień 2024 roku. W tym roku na uczestników czekają także dodatkowe nagrody: w Empik Go STORY wyróżnienie redakcji Filmweb.pl, zaś w konkursie Empik Go SHORT — nagroda specjalna Miasta Dzieci.