Motywem przewodnim kampanii jest domino ułożone z produktów szkolnych – plecaków, piórników, zeszytów, czy artykułów do rysowania i malowania. Poruszające się kolejno przedmioty nawiązują do hasła przewodniego kampanii TV „A co ruszy do szkoły Twoje dziecko?”.
„W spocie wykorzystaliśmy blisko 120 produktów, które stworzyły domino o długości ok. 40 m!” – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu i PR. „Empik oprócz najszerszej w Polsce oferty książkowej, muzycznej czy filmowej, od wielu lat jest także miejscem z niezwykle bogatą ofertą produktów papierniczych i kreatywnych. Kampania wspiera pozycjonowanie Empik jako marki, która inspiruje do twórczego spędzania czasu.” – dodaje.
Zobacz również
Kampania telewizyjna, która potrwa do 4.09, będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje też prasę (m.in. Newsweek, Wprost i Gazeta Wyborcza), kino, Internet (m.in. YouTube i Facebook) oraz sklepy Empik (materiały BTL). Kampanii towarzyszy również konkurs geolokalizacyjny na Instagramie, którego uczestnicy mają za zadanie odnaleźć karty prezentowe na zakup artykułów szkolnych ukryte w sklepach Empik.
Spoty są dostępne na kanale YouTube Empiku:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing