TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Empik z nową platformą komunikacji „Wszystko w temacie”

Empik startuje z nową platformą komunikacji i claimem marki „Wszystko w temacie”. Autorem idei kreatywnej jest agencja Plej.
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

Punktem wyjścia do prac nad nową platformą była strategia marki oraz wnioski z badań konsumenckich. Agencja Plej, wyłoniona w toku przetargu, stanęła przed wyzwaniem: Jak zachować kulturalny pierwiastek marki, a jednocześnie adekwatnie odpowiedzieć na różnorodność ofertową Empiku i stale poszerzane portfolio produktowe?

Miejsce dla wszystkich

Platforma kreatywna „Wszystko w temacie” stworzona przez Plej stawia na egalitaryzm, demokratyczność, bo przecież Empik jest wielowymiarowy i różnorodny. To nie tylko salony tradycyjnie kojarzone z książkami, muzyką czy grami, ale i sklep online – ogromny marketplace, który oferuje 3,5 mln produktów z 20 kategorii, np. Dom i Ogród, Sport, Elektronika czy Zdrowie i Uroda oraz Delikatesy. Mamy coś i dla fanów kultury popularnej, i kultury alternatywnej, i dla tych, co szukają żywych kultur drożdży. „Wszystko w temacie” uwypukla i podkreśla, że jesteśmy przestrzenią nowoczesną i otwartą, dla każdego i dla wszystkich: nikogo nie pomijamy – mówi Artur Malinowski, chief marketing officer Empiku.

A Łukasz Gumowski, creative partner w Plej, dodaje:

Którąkolwiek wersją siebie teraz jesteś, cokolwiek czujesz, o czymkolwiek marzysz, czegokolwiek chcesz spróbować, jakąkolwiek masz potrzebę – Empik jest w stanie wyczerpująco odpowiedzieć na Twoje oczekiwania na poziomie produktowym i merytorycznym. Wykorzystanie powszechnie znanego powiedzenia łączącego różnorodność ofertową oraz spuściznę marki, doskonale kwituje kampanie wizerunkowe czy komunikaty ofertowe, a także daje możliwość dialogu i komentowania aktualnych spraw i zjawisk.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystko w temacie działań komunikacyjnych

Hasło „Wszystko w temacie” stanie się więc integralną częścią wszystkich kolejnych kampanii Empiku i będzie stanowić punkt wyjścia do opowiadania o ofercie, promocjach, okazjach w ramach sezonów handlowych czy wydarzeń wizerunkowych – np. Wszystko w temacie kultury jazdy, Wszystko w temacie pasji i pracy.

Nowa kampania wizerunkowa wystartowała 1 sierpnia i w drugiej połowie miesiąca płynnie przejdzie w komunikację sezonu Back To School. Obejmuje: telewizję, platformy digital, citylighty oraz social media. Ponadto kreacje Wszystko w temacie powrotu do szkoły prezentowane są na nośnikach w ponad 300 salonach Empik – m.in. na banerach w witrynach, nakładkach na bramki i tabliczkach regałowych, a także na stronie Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Opiekę kreatywną i strategiczną nad kampanią sprawuje agencja kreatywna Plej, za produkcję spotu wizerunkowego odpowiada dom produkcyjny Neverest Poland, a za postprodukcję – studio Kluski Lane. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Denstu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Empik zapowiada również odświeżenie języka wizualnego marki – trwają prace nad nowym brandbookiem, za które odpowiada agencja Follow.