Oferta obejmie sześć obszarów Employer Brandingu Online, a mianowicie:
- Social media w rekrutacji i Human Resources
- Wizerunek pracodawcy i agencji w Internecie
- Zintegrowane kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe
- Serwisy karier
- Doradztwo
- Szkolenia z wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i Human Resources
Specjaliści agencji zajmą się więc m.in. projektowaniem i realizacją kampanii rekrutacyjnych w mediach społecznościowych, prowadzeniem blogów firmowych o rekrutacji, przeprowadzaniem audytów wizerunku pracodawców w Internecie, kreowaniem wizerunku lidera opinii w kwestiach rekrutacyjnych oraz tworzeniem wewnętrznych internetowych struktur rekrutacyjnych takich jak serwisy i landing page’e.
Zobacz również
Rozszerzenie działalności agencji to owoc m.in. współpracy z brytyjsko-francuską firmą consultingową Link Humans. W jej wyniku SMLS stworzyła również cykl szkoleń „Social Media in Recruitment & HR by Jorgen Sundberg”, której ostatnia edycja odbyła się pod koniec września br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]