Członkostwo zapewnia agencji pozycję wśród liderów w branży w całej Europie, wyróżniających się kreatywnością, innowacyjnością i wiedzą specjalistyczną o branży wydarzeń oraz rozwiązaniach experiential marketingowych.
– Obserwowaliśmy działania 27Names przez ostatnie parę lat. Ostatnio w oczy rzucił nam się jej nagły wzrost, zarówno na poziomie organizacyjnym, jak i kreatywnym. Chociażby autorski program TalentX, umożliwiający rozwój zespołów poprzez inspirujące spotkania w zróżnicowanym i międzynarodowym środowisku. W endorfinie każdego dnia koncentrujemy się na umacnianiu oraz rozwijaniu zespołu, dlatego naturalnie ten aspekt był istotnym czynnikiem wpływającym na decyzję o dołączeniu – mówi Maciej Ledzion, Partner w endorfina events.
Zobacz również
– Co równie ważne, 27Names przyszło do nas nie tylko z inspiracjami, ale także realnymi możliwościami rozwijania biznesów na arenie międzynarodowej. Od momentu rozpoczęcia procesu aplikacji już byliśmy zaangażowani w trzy (!) międzynarodowe współprace z agencjami wchodzącymi w skład organizacji. Niektóre z nich znaliśmy z przeszłości, jednak to od momentu rozpoczęcia wspólnej przygody z 27Names, wszyscy bez wyjątku powitali nas, jakbyśmy byli częścią tej rodziny już od dłuższego czasu. Podkreśla to stopień otwartości, inkluzywności i transparentności organizacji – wartości tak kluczowe i bliskie naszej filozofii w endorfinie – mówi Michał Kaleta, Dyrektor Zarządzający i Partner w endorfina events.
Społeczność 27Names pełni rolę platformy służącej nawiązywaniu współprac, wymianie wiedzy, relacjom jak i kolektywnemu rozwojowi, dzięki zbliżaniu do siebie kluczowych agencji w Europie. Aktualnie w skład wchodzą 23 państwa z ponad 900 talentami tworzącymi historie dla wysoko rozpoznawalnych marek, podbijające serca oraz zdobywające liczne nagrody branżowe.
– Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać endorfinę w rodzinie 27Names. Ich reputacja względem tworzenia wybitnych, nieszablonowych wydarzeń na żywo, idealnie wpisuje się w założenia naszej organizacji – wspólnego dążenia do doskonałości. Już po pierwszym spotkaniu z Maciejem i Michałem, było dla mnie jasne, że utożsamiają ducha 27Names. Z ekscytacją wspólnie spoglądamy w przyszłość. Wierzymy, że podniesiemy poprzeczkę dla branży w całej Europie – mówi Christina Pliz, Operations Manager w 27Names.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing