Agencja odpowiadała za produkcję oraz przygotowanie scenografii stworzonej na potrzeby Wydarzenia oraz pełną obsługę eventu.
To już kolejna realizacja Agencji endorfina events dla polskiego oddziału Facebooka.
Zobacz również
Mocnym punktem programu tego eventu skierowanego do pracowników domów mediowych oraz kluczowych Klientów firmy, była scenografia.
Wykonana techniką graffiti moss ścianka oraz Gravity Room – box gravity do robienia zdjęć, tworzący iluzję łamania praw grawitacji – symbol przekraczania granic.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W trakcie spotkania swoje prezentacje zaprezentował m.in.: Country Director, CEE Facebooka, Robert Bednarski, który opowiedział o mocy video w czasach, w których mobile odgrywa coraz większą rolę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Goście poznali także tajniki mierzenia zasięgu wideo oraz metody tworzenia efektywnego video. Spotkanie zakończył panel dyskusyjny dotyczący tego, czy oraz jak wideo na Facebooku wpływa na budowę marki.