Odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców
Najnowsza oferta enel-med jest skierowana do wszystkich przedsiębiorców – od prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, przez mikro i małe przedsiębiorstwa, po firmy zatrudniające tysiące osób. Wyróżnikiem oferty enel-med jest możliwość dostosowania pakietów medycznych do indywidualnych potrzeb firmy i jej pracowników. Pacjenci objęci abonamentem opieki medycznej enel-med mogą korzystać z oddziałów własnych enel-med i ponad 1600 partnerskich placówek w całej Polsce.
W ramach pakietów dostępna jest kompleksowa opieka medyczna, w tym medycyna pracy, konsultacje medyczne dla dzieci i dorosłych, diagnostyka i badania laboratoryjne, szczepienia, rehabilitacja, opieka szpitalna. enel-sport świadczy także usługi z zakresu ortopedii i rehabilitacji, a enel-med stomatologia zapewnia dostęp do opieki stomatologicznej w 20 oddziałach w największych miastach Polski.
Zobacz również
Zapewnienie atrakcyjnego pakietu świadczeń jest kluczowym aspektem przyciągania i zatrzymywania najlepszych pracowników. Świadczenia pozapłacowe mogą obejmować wiele narzędzi, z których pracownicy mogą korzystać, aby zadbać o siebie i swoje rodziny, zachować zdrową równowagę między pracą a życiem prywatnym i zaoszczędzić pieniądze. Koszty opieki zdrowotnej rosną, a to przekłada się nie tylko na droższe rachunki za wizyty u lekarza i w aptece dla osób indywidualnych, ale także na wyższe koszty opieki zdrowotnej dla pracodawców. Indywidualnie zaprojektowany plan świadczeń, który będzie dostosowany od wielkości firmy, jej budżetu i celów, pozwala zapewnić optymalne rozwiązania uwzględniające potrzeby zdrowotne pracowników, a jednocześnie utrzymać w ryzach rosnące koszty – mówi Karolina Karolczak, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w enel-med.
Kampania #pasujemydosiebie
Hasło kampanii #pasujemydosiebie podkreśla możliwość dostosowania pakietów do specyfiki pracodawcy i zespołu oraz możliwości każdego przedsiębiorcy. To także wymierne korzyści dla pracodawców takie jak optymalizacja kosztów czy zmniejszenie absencji chorobowej pracowników oraz wpływ na ogólny dobrostan zespołu, który przekłada się bezpośrednio na zaangażowanie pracowników i wyniki zarówno dużych podmiotów, jak i mikro-przedsiębiorców.
Za strategię, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Działania PR prowadzi agencja MSL.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania potrwa do końca 2022 roku i jest realizowana w OOH, prasie codziennej, branżowej oraz w ramach kampanii online poprzez dedykowany landing page pakietymedyczne.enel.pl. Na stronie dostępne są także wszystkie informacje dla zainteresowanych ofertą pakietów medycznych enel-med dla firm. Spoty reklamowe można obejrzeć na kanale You Tube Centrum Medyczne ENEL-MED. Wszystkie informacje dla zainteresowanych ofertą dla firm pakietów medycznych enel-med są dostępne na pakietymedyczne.enel.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing