Napędzane adrenaliną RS i charyzmatyczne modele S – tak w skrócie można opisać bohaterów wyjątkowego wydarzenia, które było świętem sportowych modeli Audi. Niezwykła historia tych aut, a także ich niepowtarzalne cechy zostały podkreślone podczas imponującego, multimedialnego show w Centrum Targowo-Kongresowym Global Expo Warszawa. Za organizację wydarzenia dla Audi kolejny rok z rzędu była odpowiedzialna Agencja Reklamowa Zero,2.
– Zapraszamy gości do świata Audi Sport – miejsca, które generuje najmocniejsze emocje i doznania. To właśnie stamtąd pochodzą zachwycające osiągami i dynamiką modele, które potrzebują zaledwie kilku sekund, by przyspieszyć puls, zaprzeć dech i wywołać gęsią skórkę. Modele, które nie tylko wyzwalają emocje, ale i w najszybszy sposób przybliżają nas do chwil, które chcielibyśmy, by trwały jak najdłużej – opisywała wydarzenie Ewa Łapińska z agencji Zero,2.
Zobacz również
Agencja Zero,2 odpowiadała za cały przebieg imprezy – począwszy od konceptu i scenariusza, poprzez znalezienie odpowiedniej lokalizacji, oprawę techniczną i scenografię, pośrednictwo w wyborze i współpracy z artystami, aż po zapewnienie najwyższej jakości cateringu, obsługę hostów i infolinię.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Doskonałą organizację odczuliśmy od samego początku – nie tylko pod względem logistycznym, ale także emocjonalnym. Agencja Zero,2 umiejętnie budowała napięcie i zainteresowała programem imprezy już od samego wjazdu na teren Global Expo, do którego prowadziła specjalnie wybudowana brama. Na przystawkę zaprezentowano we foyer nowe Audi R8, a danie główne stanowiły sportowe modele Audi, które po kolei wjeżdżały na scenę: RS Q3, SQ7 i SQ8, RS 6 i RS 7, a także modele historyczne, takie jak Audi quattro S1, Audi RS 2, Audi R8 LMS GT3. Przy okazji mogliśmy zobaczyć triumfujący w Formule E bolid FE06 e-tron, będący zapowiedzią nowego rozdziału elektromobilności w koncernie Audi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie auta przyciągały wzrok nie tylko za sprawą swojej niezwykłej urody, ale także bogatej oprawy wizualnej, która podkreślała niezwykły design prezentowanych modeli. Na ekranach pojawiały się dynamiczne projekcje multimedialne, dzięki którym mogliśmy poczuć sportowego ducha marki. Dodatkową energię zapewniała odpowiednia oprawa dźwiękowa wydobywająca się z głośników, a także… spod masek aut. Rasowy ryk silników w przestrzeni Global Expo brzmiał dla wszystkich miłośników motoryzacji jak czysta poezja.
Lejtmotywem całej imprezy był czas, który w zależności od sytuacji przyspiesza, zwalnia, a nawet staje w miejscu. Temu zagadnieniu podporządkowany został cały scenariusz, scenografia i wszystkie elementy show. Spajającym motywem wizualnym stał się natomiast romb – symbol Audi Sport i całego jego dziedzictwa.
– Wszystko mieliśmy zapięte na ostatni guzik – dbamy o detale, spójność koncepcji i przekazanie naszej wizji w każdym zakresie realizacji. Podczas przygotowań do Audi Night staraliśmy się, aby animacje, muzyka, scenografia oraz występ artysty były spójne i nawiązywały do tego, co chce przekazać klient – dodaje Ewa Łapińska.
Zaawansowane technologie, wykorzystane do stworzenia oprawy wizualnej oraz muzycznej, uczyniły ten event niepowtarzalnym i przełomowym, jeśli chodzi o podobne wydarzenia w naszym kraju. Agencja Reklamowa Zero,2 udowodniła, że dziś nie można już traktować produktu jedynie jako elementu ekspozycji, umieszczonego za barierkami w bezpiecznej odległości. Zaprezentowane podczas Audi Night modele były jak aktorzy poruszający się na scenie z niezwykłą gracją. Ich rolą było wywoływać emocje i zachwycać.
Poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko – od kolejnych eventów motoryzacyjnych mieszkańcy stolicy powinni oczekiwać podobnego rozmachu i równie dobrej artystycznej aranżacji, do której – poza pokazem multimedialnym – przyczynił się także występ Agnieszki Chylińskiej oraz live cooking z chefem Sebastianem Olmą z Restauracji Belvedere.
Ten wyjątkowy motoryzacyjny spektakl można było zobaczyć nie tylko będąc na miejscu w Global Expo, ale także w domowym zaciszu – show transmitowano na platformie livestreamingowej, dzięki czemu każdy mógł podziwiać słynną „przewagę dzięki technice” w jej najlepszej, sportowej wersji.