licencjonowanych maskotek. Konkurs trwa do 15 stycznia 2017 roku. Za adaptację materiałów źródłowych, oraz koordynację akcji na terenie Polski, Czech, Węgier i Słowacji odpowiada agencja Plej.
Akcja Świąteczna Energizer i „Sekretne życie zwierzaków domowych” wystartowała wraz z premierą tego filmu w Polsce i odbywa się równocześnie w czterech krajach. Każdy, kto w wyznaczonym czasie dokona zakupu dwóch promocyjnych blistrów baterii Energizer (Alkaline Power lub Max) i wyśle znajdujące się w nich promocyjne ulotki na adres organizatora, otrzyma maskotkę, jednego z bohaterów „Sekretne życie zwierzaków domowych”.
Zobacz również
Do naszej akcji wybraliśmy film kierowany do idealnej, z naszej perspektywy, grupy docelowej czyli rodzin z dziećmi. Już teraz widzimy, że była to bardzo dobra decyzja – w pierwszy weekend wyświetlania w polskich kinach na „Sekretne życie zwierzaków domowych” wybrało się ponad 314 tysięcy widzów. To najlepsze otwarcie 2016 roku! Do tego postanowiliśmy wykorzystać najsilniejszy z możliwych mechanizm konsumencki: nagroda gwarantowana – każdy wygrywa. Uznaliśmy, że ci pełni wigoru bohaterowie perfekcyjnie pasują do marki Energizer – producenta najdłużej działających baterii AA i AAA w urządzeniach High-Tech. Połączyła nas pozytywna energia, dlatego wspólnie zadaliśmy szerokiej publiczności pytanie o to, „skąd zwierzaki biorą swoją energię?” i zaprosiliśmy do wspólnej zabawy. – mówi Dariusz Płaza, Brand Activation Manager Poland and Central Europe w Energizer Group Polska.
Agencja Plej, która współpracuje z firmą Energizer od początku 2016 roku, odpowiada za adaptację materiałów promocyjnych na cztery rynki: polski, czeski, węgierski i słowacki. W ramach projektu przygotowała konkursowy landing page www.energizer.eu/pl/pets-form/, baner na stronę www, stopkę do e-maila pracowników Energizer, list dla zwycięzców konkursu, inserty (ulotki) dołączane do promocyjnych blistrów baterii, prowadzi także działania w mediach społecznościowych. W Polsce odpowiedzialna jest także za organizację pokazów premierowych filmu dla pracowników i klientów Energizer, PR wewnętrzny w biurze w Warszawie, w tym za konkurs dla pracowników oraz PR zewnętrzny, przede wszystkim działania media relations.
Accountem prowadzącym projekt z ramienia agencji Plej jest Anna Leśniewska, za kreację odpowiadali: Aleksandra Jaczewska, Maciej Korzeb i Anatolii Bohoriev, copy przygotował Krzysztof Kuczera, a za działania w mediach społecznościowych odpowiada Alicja Szwarczyńska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing