TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Energizer pyta „skąd zwierzaki biorą swoją energię” i rozdaje 50 stysięcy filmowych maskotek

Z początkiem października ruszyła akcja promocyjna Energizer, którą marka przygotowała we współpracy z twórcami filmu animowanego "Sekretne życie zwierzaków domowych". Zgodnie z założeniami akcji, za zakup dwóch promocyjnych opakowań baterii Energizer, konsumenci otrzymają jedną z 50 tysięcy...
O autorze
1 min czytania 2016-10-10

licencjonowanych maskotek. Konkurs trwa do 15 stycznia 2017 roku. Za adaptację materiałów źródłowych, oraz koordynację akcji na terenie Polski, Czech, Węgier i Słowacji odpowiada agencja Plej.

Akcja Świąteczna Energizer i „Sekretne życie zwierzaków domowych” wystartowała wraz z premierą tego filmu w Polsce i odbywa się równocześnie w czterech krajach. Każdy, kto w wyznaczonym czasie dokona zakupu dwóch promocyjnych blistrów baterii Energizer (Alkaline Power lub Max) i wyśle znajdujące się w nich promocyjne ulotki na adres organizatora, otrzyma maskotkę, jednego z bohaterów „Sekretne życie zwierzaków domowych”.

Do naszej akcji wybraliśmy film kierowany do idealnej, z naszej perspektywy, grupy docelowej czyli rodzin z dziećmi. Już teraz widzimy, że była to bardzo dobra decyzja – w pierwszy weekend wyświetlania w polskich kinach na „Sekretne życie zwierzaków domowych” wybrało się ponad 314 tysięcy widzów. To najlepsze otwarcie 2016 roku! Do tego postanowiliśmy wykorzystać najsilniejszy z możliwych mechanizm konsumencki: nagroda gwarantowana – każdy wygrywa. Uznaliśmy, że ci pełni wigoru bohaterowie perfekcyjnie pasują do marki Energizer – producenta najdłużej działających baterii AA i AAA w urządzeniach High-Tech. Połączyła nas pozytywna energia, dlatego wspólnie zadaliśmy szerokiej publiczności pytanie o to, „skąd zwierzaki biorą swoją energię?” i zaprosiliśmy do wspólnej zabawy. – mówi Dariusz Płaza, Brand Activation Manager Poland and Central Europe w Energizer Group Polska.

Agencja Plej, która współpracuje z firmą Energizer od początku 2016 roku, odpowiada za adaptację materiałów promocyjnych na cztery rynki: polski, czeski, węgierski i słowacki. W ramach projektu przygotowała konkursowy landing page www.energizer.eu/pl/pets-form/, baner na stronę www, stopkę do e-maila pracowników Energizer, list dla zwycięzców konkursu, inserty (ulotki) dołączane do promocyjnych blistrów baterii, prowadzi także działania w mediach społecznościowych. W Polsce odpowiedzialna jest także za organizację pokazów premierowych filmu dla pracowników i klientów Energizer, PR wewnętrzny w biurze w Warszawie, w tym za konkurs dla pracowników oraz PR zewnętrzny, przede wszystkim działania media relations.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Accountem prowadzącym projekt z ramienia agencji Plej jest Anna Leśniewska, za kreację odpowiadali: Aleksandra Jaczewska, Maciej Korzeb i Anatolii Bohoriev, copy przygotował Krzysztof Kuczera, a za działania w mediach społecznościowych odpowiada Alicja Szwarczyńska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się