Wystartowała globalna komunikacja zimowych promocji marki w Europie (Francja, Dania, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Niemcy, Polska, Włochy, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Hiszpania, Czechy, Węgry, Irlandia, Grecja, Słowacja, UK, Rosja czy Szwajcaria), Afryce (RPA, Egipt), Ameryce Środkowej i Południowej (Meksyk, Chile, Argentyna), Azji (Filipiny, Malezja, Singapur, Izrael, Indonezja, Korea Południowa, Tajwan, Hong Kong, Tajlandia), Australii i Nowej Zelandii.
Promocje wystartowały w październiku i potrwają do końca stycznia. W Polsce akcja już trwa. Kupując dowolny produkt Energizer i rejestrując zakup na stronie kampanii, czyli energizerpromo.com, otrzymuje się nagrodę – maskotkę z filmu Sing 2. Promocja trwa do wyczerpania zapasu pluszaków.
Zobacz również
– Sing 2 to globalny hit kinowy, który z pewnością trafi w gusta wielu rodzin na całym świecie. Dlatego w tym sezonie zdecydowaliśmy się na współpracę z Universal Studio i ogólnoświatową promocję, w której można zdobyć pluszaki z tej właśnie produkcji. Energizer już od ponad 10 lat konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. W 2016 roku organizowaliśmy już promocję z maskotkami z filmu i zainteresowanie klientów oraz pozytywny feedback wobec promocji przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Mamy nadzieję, że tym razem zimowa kampania także podbije ich serca – przekonuje Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
Agencja Plej odpowiada za komunikację kampanii oraz global digital amplification, czyli przełożenie globalnego key visuala na formaty socialmediowe na 36 rynkach, 28 regionalnych landing page’y oraz prowadzenie kampanii w Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach