Energizer z Plej globalnie na 64 rynkach

Plej po raz kolejny globalnie wspiera markę Energizer w digitalu na 64 rynkach. Polska agencja przygotowuje formaty social mediowe do komunikacji jesiennej kampanii Energizer z Booking.com oraz 59 landing page’ów w 34 wersjach językowych.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Jesienna globalna promocja Energizer z Booking.com realizowana będzie na ponad 60 rynkach na całym świecie w kilku mechanizmach, m.in. instant win czy loteria. Plej po raz pierwszy wspiera Energizer w zakresie digital amplification na 64 rynkach, w tym po raz pierwszy w Ameryce Północnej (Kanada). Dział technologii agencji Plej odpowiada także za 59 landing page’ów kampanii przygotowywanych dla 47 rynków (m.in. w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Afryce i Azji) w 34 wersjach językowych.

To kolejna globalna współpraca Energizer z Plej o zasięgu międzynarodowym. Wcześniej Plej odpowiadał za digital amplification globalnej komunikacji letniej promocji marki związanej z aktywnością fizyczną, zimowej promocji, w której można było wygrać maskotki z filmu SING2 realizowanej na 36 rynkach, letniej promocji 2021 obejmującej 15 rynków, a także jesiennej kampanii 2020/2021, w której formaty reklamowe przygotowane przez agencję Plej trafiły na 44 rynki.

Agencja obsługuje markę Energizer w Polsce od 2016 roku, z roku na rok poszerzając zakres współpracy i wspierając komunikację w digitalu na kolejnych rynkach. 

Promocje jesienne 2022 wystartują na różnych rynkach w październiku oraz listopadzie i potrwają do końca stycznia. Promocja z Booking.com obejmie także rynek polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Energizer od kilkunastu lat konsekwentnie stawia na inteligentne promocje na wszystkich rynkach, w których nasza marka jest obecna. Aby podziękować konsumentom za wybór produktów Energizer, oferujemy im atrakcyjny prezent. W tym roku jest to rabat na rezerwacje w Booking.com, zależnie od rynku może to być rabat na usługi hotelowe lub wynajem aut albo, tak jak w Polsce, jedno i drugie. Promocję komunikujemy w digitalu na kilkudziesięciu rynkach i Plej od lat jest naszym niezawodnym partnerem w tym obszarze – przekonuje Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

Słuchaj podcastu NowyMarketing