Enjoy Heineken Responsibly – woda Sunrise dla uczestników Open’er Festival

Podczas tegorocznego Open’er Festival, marka Heineken w ramach akcji: Enjoy Heineken Responsibly rozdała uczestnikom 25 tysięcy butelek z wodą Sunrise. Dzięki temu, wszyscy bawiący się na festiwalu mogli cieszyć się nie tylko świetną zabawą, ale i dobrym samopoczuciem, aż do rana!
O autorze
1 min czytania 2013-07-15

„Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” to hasło goszczące na Open’erze już od kilku lat. Ma przypominać wszystkim festiwalowiczom, że warto odpowiedzialnie spożywać alkohol, a dzięki temu cieszyć się doskonałą muzyką oraz niezapomnianymi wrażeniami estetycznymi, aż do… wschodu słońca!

Aktywności marki Heineken angażujące festiwalowiczów do spędzania czasu w sposób odpowiedzialny – zgodnie z jej filozofią – zrosły się z Open’erem już na stałe. W ramach tych działań, uczestnikom festiwalu rozdane zostało ponad 25 tysięcy specjalnie oznakowanych butelek z wodą Sunrise. Półlitrowe butelki trafiły w ręce uczestników wracających do domu po wieczornych koncertach. Celem akcji było pokazanie festiwalowiczom, jak dobrze bawić się, a jednocześnie pić z umiarem, by przeżyć niezapomniany festiwal. Akcja jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Na terenie Open’er Festival pojawił się również specjalny namiot Enjoy Heineken Responsibly, w którym, każdy z uczestników mógł porozmawiać z wolontariuszami i sprawdzić swoją wiedzę na temat faktów i mitów dotyczących spożywania alkoholu.

Organizatorzy festiwalu zapewnili także przestronne parkingi na pozostawienie aut, ale i specjalne autobusy, którymi miłośnicy muzyki mogli bezpiecznie wrócić do domu. W ramach akcji Enjoy Heineken Responsibly, wszyscy sprzedawcy zostali przeszkoleni z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości, a przy nalewakach z piwem wyeksponowano tabliczki 18+, które dodatkowo przypominały o zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W specjalnie zaprojektowanym Heineken Design Pavilionie zaprezentowali się zarówno uznani polscy projektanci, jak i wschodzące gwiazdy polskiego designu. Open’er stał się także areną finału konkursu Open Design Explorations, gdzie wyłoniono wyróżniających się projektantów, mających zaprojektować lounge bar Heinekena. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing