Marka Rage Age została przejęta przez spółkę w 2019 r. Do eobuwie.pl dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Ubrania powstają zgodnie z filozofią „less waste”, stąd w ofercie znajdą się wysokiej jakości produkty o uniwersalnym, ponadczasowym charakterze.
Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo dobrze znane miłośnikom marki. Postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki – usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki.
Zobacz również
W kolekcji męskiej znajdziemy około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe.
– Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marka Rage Age powstaje zgodnie z zasadami „fair trade” oraz „less waste”. Wszystkie ubrania szyte są przez mistrzów krawiectwa w profesjonalnych szwalniach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata – dodaje Justyna Gustaw, brand manager Rage Age w eobuwie.pl.
W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie.pl oraz modivo.pl co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele. Wejście nowej kolekcji, z początkiem września 2020 r., poprzedzi kampania marketingowa.