eobuwie.pl rozwija markę RAGE AGE

Eobuwie.pl rozwija markę odzieży premium Rage Age, przejętą w 2019 roku. Brand, dotychczas znany głównie z mody męskiej, rozszerza ofertę o kompleksową kolekcję damską. Nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna będzie wyłącznie w eobuwie.pl oraz modivo.pl od początku września 2020 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-08-17

Marka Rage Age została przejęta przez spółkę w 2019 r. Do eobuwie.pl dołączyła część zespołu, który brał udział w tworzeniu nowej kolekcji AW2020. Ubrania powstają zgodnie z filozofią „less waste”, stąd w ofercie znajdą się wysokiej jakości produkty o uniwersalnym, ponadczasowym charakterze.

Nowa kolekcja zachowuje styl i charakterystyczne wzornictwo dobrze znane miłośnikom marki. Postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki – usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki.

W kolekcji męskiej znajdziemy około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe.

– Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co marka przygotowała dla pań? Kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby.

Marka Rage Age powstaje zgodnie z zasadami „fair trade” oraz „less waste”. Wszystkie ubrania szyte są przez mistrzów krawiectwa w profesjonalnych szwalniach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kolekcja tworzona jest zgodnie ze sztuką tradycyjnego krawiectwa, przy użyciu solidnych materiałów. Pozwala to na utrzymanie wysokiego poziomu jakości ubrań. W efekcie możemy naszym klientom zaoferować produkty, które będą im służyć przez lata – dodaje Justyna Gustaw, brand manager Rage Age w eobuwie.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach najnowszej kolekcji w ebuwie.pl oraz modivo.pl co dwa tygodnie pojawiać się będą nowe modele. Wejście nowej kolekcji, z początkiem września 2020 r., poprzedzi kampania marketingowa.