– Koncept bazuje przede wszystkim na zamówieniach Reserve&Collect, czyli usłudze umożliwiającej stacjonarny odbiór produktów zarezerwowanych wcześniej z oferty online. Nowy format będzie sukcesywnie rozwijany w kolejnych lokalizacjach – zapowiada Marcin Grzymkowski, założyciel oraz prezes eobuwie.pl i Modivo.
To kolejny innowacyjny krok, który wynika ze strategii omnichannel marki eobuwie.pl. Klient jest w centrum – firma stawia na rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie oferty oraz sięganie po modowe inspiracje.
Zobacz również
Oprócz rozwiązań znanych z klasycznych sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, jak tablety do przeglądania zamówień i usługa esize.me, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni Modivo. Zamówione produkty będzie można przymierzyć w komfortowych garderobach.
W praktyce oznacza to, że Klient przegląda ofertę Modivo i eobuwie.pl np. poprzez strony internetowe, zamawia produkty do wybranego sklepu, gdzie ma możliwość ich zmierzenia i dokonania ewentualnego, szybkiego i wygodnego zwrotu na miejscu. Cały proces – odebranie zamówienia, przemierzenie, zwrot odbywają się w jednym miejscu.
Pierwszy sklep rusza już 7. maja w olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, W dniu otwarcia obowiązywać będą specjalne akcje rabatowe. Postawiono na zaostrzone środki ostrożności. Kadra pracować będzie w maseczkach i rękawiczkach, skanery esize.me i tablety będą na bieżąco dezynfekowane, elektroniczny system monitoringu będzie wskazywał liczbę osób aktualnie przebywających na sali sprzedaży.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing