TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

EOS Otwarcie o windykacji. Ruszyła nowa kampania edukacyjna

16 października 2017 r. rozpoczęła się kampania edukacyjna „EOS Otwarcie o windykacji”, realizowana przez firmę EOS KSI Polska. Ma ona na celu zainicjowanie dyskusji na temat procesu odzyskiwania należności oraz konfrontację ze stereotypami. Kampania jest realizowana w internecie.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

Głównym elementem kampanii są trzy filmy, przedstawiające uprzedzenia związane z odzyskiwaniem długów, które następnie są w żartobliwy sposób obalane.

Filmy można znaleźć na kanale EOS KSI na YouTube. W ramach kampanii stworzona została również strona internetowa www.eos-otwarcie-o-windykacji.pl, na której opublikowano fakty i mity nt. windykacji, a także przedstawiono, jak powinien wyglądać proces zarządzania wierzytelnościami.

– Szemrane interesy, złowrogie postacie w ciemnych zaułkach i mafijne sposoby działania. Są osoby, które mają takie skojarzenia słysząc słowo „windykacja”. To stereotypy, z którymi chcemy walczyć. Przygotowaliśmy więc trzy filmy, które w żartobliwy, ale wyrazisty sposób pokazują panujące uprzedzenia. Tak właśnie chcemy zachęcić do dyskusji o tym, jak wygląda profesjonalny proces windykacji oraz jak ważne dla całej gospodarki jest terminowe regulowanie zobowiązań – mówi Dariusz Petynka, Prezes Zarządu EOS KSI Polska.

Długi i zalegające płatności to ważny problem społeczny i gospodarczy. Aż 2,3 mln Polaków ma kłopoty z terminowym regulowaniem swojego zadłużenia , a różnego rodzaju zobowiązania finansowe, jak kredyty czy zakupy na raty, posiada blisko co drugi z nas . I choć 97% Polaków jest zdania, że swoje długi należy spłacać3, to aż 39% klientów indywidualnych świadomie unika regulowania zaciągniętych zobowiązań4.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest częścią globalnych działań edukacyjnych Grupy EOS. Oryginalne filmy przygotowała agencja kreatywna La Red z Hamburga.

Za adaptację i realizację kampanii na polskim rynku odpowiada Walk, a za zakup mediów – dom Performance Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się