Jest to możliwe dzięki certyfikacji U.S. Department of Commerce’s EU-U.S. Privacy Shield Framework oraz stworzeniu dla Petera Yeunga, głównego doradcy i wiceprezesa firmy Episerver, nowej roli – globalnego Inspektora ds. Ochrony Danych Osobowych.
Zasady Ochrony Prywatności pomiędzy Europą i USA (EU-U.S. Privacy Shield Framework), opracowane wspólnie przez Komisję Europejską i U.S. Department of Commerce, zapewniają uregulowany system przepływu informacji handlowych pomiędzy Unią Europejską i Stanami Zjednoczonymi. Wskazują jednocześnie, jak globalne organizacje i firmy przetwarzają i chronią dane osobowe obywateli i podmiotów handlowych Unii i Stanów Zjednoczonych. Wdrożenie obu rozwiązań – certyfikacja EU-U.S. Privacy Shield oraz powołanie Inspektora ds. Ochrony Danych Osobowych – pozwoli Episerver przygotować się do kompleksowego wprowadzenia regulacji o ochronie danych osobowych (RODO/ GDRP), mających wejść w życie w maju 2018 roku.
Zobacz również
– Episerver codziennie angażuje się w działania, zmierzające do zachowania norm związanych z ochroną danych osobowych – komentuje Peter Yeung, globalny Inspektor ds. Ochrony Danych Osobowych w Episerver. – Bezpieczeństwo oraz ochrona danych osobowych i prywatności powinna poprawiać wyniki biznesowe, a nie utrudniać ich zwiększanie. Certyfikat Ochrony Prywatności to tylko jedna z inicjatyw, mających na celu wzmocnienie zaangażowania firmy Episerver w ochronę danych osobowych, jak również zdobycie pozycji lidera w zakresie zachowania bezpieczeństwa w chmurze.
Informacja ta została zapowiedziana przez niedawne powołanie Sue Bergamo na Chief Information Officer (CIO) oraz Chief Information Security Officer (CISO) w Episerver. Dzięki temu zostanie spełniony cel firmy, zakładający zapewnienie klientom bezpieczeństwo informacji oraz dostępu do platformy Episerver zgodnie z najwyższymi zasadami bezpieczeństwa wewnętrznego oraz wymaganiami dotyczącymi zachowania prywatności.
Episerver konsekwentnie inwestuje w ochronę danych osobowych oraz bezpieczeństwo w chmurze. Już wcześniej zostało uruchomione Centrum Zaufania Episerver (Episerver Trust Center), podkreślające działania firmy w celu kontroli prywatności oraz ochrony danych osobowych klientów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– W erze cyfryzacji, ochrona danych osobowych jest niezwykle ważnym działaniem. Nasze zaangażowanie w zachowanie norm bezpieczeństwa wykracza nawet poza przyjęty przez nas Certyfikat Ochrony Prywatności – podkreśla Mark Duffell, Prezes i CEO w Episerver. – Nasz ciągły rozwój i osiągane sukcesy wynikają z naszej zdolności do strategicznego inwestowania w nasze produkty, jak również rozpoznawania nowych możliwości inwestycyjnych, zapewniając jednocześnie klientów o bezpieczeństwie oraz łatwości obsługi narzędzia. Staramy się dostarczać bezpieczne narzędzia w chmurze, a nasze kierownictwo sprawi, że obrana przez nas wizja będzie się nadal rozwijać.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Episerver Digital Experience CloudTM oraz Episerver Campaign Optivo, będąca częścią platformy, zaprojektowane są w taki sposób, aby spełniać wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych – zarówno na poziomie przedsiębiorstwa, przepisów prawnych jak i regulacji w imieniu upoważnionej przez Episerver globalnej bazy klientów. Firma Episerver monitoruje i sprawdza wszystkie globalne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz zapewnia, że podstawy technologiczne, takie jak Microsoft Azure™ – która już oferuje daleko idącą, operacyjną ochronę danych osobowych, zawiera dodatkowe poświadczenia dotyczące zachowania bezpieczeństwa i prywatności.
Dowiedz się więcej na temat zaangażowania Episerver w ochronę danych osobowych, zapoznając się z Centrum Zaufania Episerver (Episerver Trust Center). Wszystkie znaki towarowe wymienione w publikacji są własnością ich właścicieli i używane wyłącznie w celach informacyjnych.