Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 

Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 
BLIK w humorystycznych spotach reklamowych ukazuje transformację w realizowaniu płatności. Od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.
O autorze
1 min czytania 2024-03-15

Najnowsza kampania przedstawia, jak to wyglądały płatności, zanim pojawił się BLIK. Spoty nawiązują do prehistorii, podkreślając różnice między płatnościami kiedyś a dziś. W głównych rolach występują aktorzy – Sebastian Stankiewicz i Justyna Ducka, którzy pokazują widzom czasy przed Erą BLIKA. W ramach nowego formatu kreatywnego podkreślone zostały zalety metody i przedstawiono korzyści życia w Erze BLIKA, w której kupujący mogą intuicyjnie i prosto się rozliczać.

Kim jest Generacja BLIKA?

– BLIK to metoda płatności, która przyciąga ludzi z najróżniejszych grup, którzy w podobny sposób patrzą na świat. Chcą robić rzeczy po swojemu i szukają rozwiązań, aby żyć bardziej. Tak powstała Generacja BLIKA, do której należą wszystkie osoby bez względu na metrykę, zainteresowania, miejsce zamieszkania czy poziom sprawności. Korzyści, które oferuje BLIK, łączą ich i pozwalają żyć w erze nowoczesnych płatności, Erze BLIKA. Właśnie to chcieliśmy pokazać w najnowszej kampanii. Skupiliśmy się na zaletach metody, podkreślając wszechstronność jej zastosowań, i to jak zmieniła sposób realizowania transakcji – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Spoty reklamowe w zabawny sposób przedstawiają komplikacje i złożoność procesu transakcji przed Erą BLIKA oraz obecnie, kiedy płacenie jest komfortowe, błyskawiczne i nowoczesne. Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty marki zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

Zdjęcie główne: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się