Dlatego Grupa LUX MED udostępnia Portal Pacjenta – platformę z możliwością zarządzania procesem opieki nad swoim zdrowiem, ale także konsultacji ze specjalistami.
Natłok obowiązków w ciągu dnia potrafi skutecznie zniechęcić do kompleksowego zadbania o swoje zdrowie. Odkładamy wizytę, zapominamy o skierowaniu na badania, a kiedy mamy problem szukamy porady w internecie. Nie zawsze uzyskując słuszną odpowiedź z niepewnego źródła. Dlatego coraz więcej pacjentów chce mieć możliwość szybkiego i prostego umówienia wizyty czy pozyskania merytorycznej porady niezależnie od miejsca i czasu. Innowacyjne rozwiązania z zakresu e-zdrowia zwiększają poczucie bezpieczeństwa pacjentów oraz skuteczność leczenia, a lekarzom prowadzącym dają możliwość sprawnej komunikacji ze swymi podopiecznym i oceny wyników.
Zobacz również
„Portal Pacjenta jest nowoczesną, bezpłatną platformą internetową, z której co miesiąc korzysta już ponad 500 tys. pacjentów Grupy LUX MED. Dzięki niej w szybki i prosty sposób zarządzają oni swoim zdrowiem. Nasi pacjenci mają np. możliwość otrzymania recepty w chorobie przewlekłej, bez konieczności pełnej, stacjonarnej wizyty. Mają również możliwość uczestniczenia w czatach z pielęgniarkami i lekarzami oraz skierowania zapytania online do lekarza, u którego się leczą” – mówi Agnieszka Motyl, Członek Zarządu LUX MED.
To proste! E-zdrowie w zasięgu ręki
Dziś chcemy mieć wpływ na każdy obszar naszego życia, a w związku z rozwojem technologii chcemy też korzystać z innowacyjnych rozwiązań dla naszego zdrowia. O ile łatwiej jest sięgnąć po telefon i umówić wizytę w biegu lub przed komputerem w domu? Zarządzanie swym zdrowiem powinno być naturalną częścią całościowej opieki nad pacjentem – tak dla niego samego, jak i dla zespołów medycznych.
Korzystając z interaktywnego Portalu Pacjenta LUX MED możesz m.in:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- przeglądać grafik pracy lekarzy,
- umawiać i odwoływać wizyty,
- przeglądać listę zarezerwowanych wizyt,
- odbierać online wyniki badań laboratoryjnych opatrzone komentarzem lekarskim,
- korzystać z funkcjonalności „Zapytaj lekarza”,
- konsultować się z naszymi specjalistami, korzystając z czatu z położna, pielęgniarką alergologiczną, pediatryczną diabetologiczną,
- umówić się na badania diagnostyczne zlecone przez lekarza.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing