W serii krótkich filmów, które będą emitowane w kanałach digitalowych, ambasadorzy kampanii testują usługę esize.me, przechodząc krok po kroku proces samodzielnego skanowania stopy oraz precyzyjnego doboru rozmiaru obuwia bez przymierzania. Z właściwym sobie poczuciem humoru, ironią oraz dystansem do siebie, dziennikarze tłumaczą widzom, na czym polega usługa esize.me, jakie przynosi korzyści oraz jak z niej skorzystać.
Zobacz również
Kampania prowadzona będzie na kanałach social mediowych esize.me, głównych portalach internetowych oraz w salonach CCC i eobuwie.pl.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe zostały zrealizowane w studio Lemon Films przez duet reżyserski Frydrych/Zdanowski, a autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.
esize.me to innowacyjna na skalę światową usługa, która opiera się na technologii skanowania stopy specjalnym skanerem 3D, tworząc trójwymiarowy model stóp, który analizuje kilka jej parametrów, takich jak długość, szerokość, tęgość oraz wysokość. Na podstawie takiego skanu, klient może bez przymierzania dopasować właściwy rozmiar butów, wybierając spośród blisko 40 tysięcy modeli około 500 marek, których rozmiary mogą znacząco się różnić. W ten sposób esize.me rozwiązuje na dobre problem niedopasowanych butów. Usługa ta, dostępna od jesieni ubiegłego roku w salonach eobuwie.pl, będzie również sukcesywnie wprowadzana do większości salonów CCC, ułatwiając klientom całej Grupy CCC dokonywanie zakupów zarówno stacjonarnie, jak i w kanałach online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing