Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

ESKA TV dotarła na Maltę

„ESKA on the Beach” to wakacyjny program stacji ESKA TV, nadawany prosto z najpiękniejszych miejsc na świecie. W tym roku jego zespół wybrał się na Maltę. Z owocami tej podróży można zapoznać się już teraz.
O autorze
1 min czytania 2023-09-08

We współpracy z Maltańską Organizacją Turystyczną, ekipa ESKA TV nakręciła 10 inspirujących odcinków. Uwieczniono w nich niezrównane piękno, hipnotyzujące atrakcje oraz wyśmienitą gastronomię Wysp Maltańskich. Będzie można się dowiedzieć między innymi, dlaczego Valletta jest nazywana muzeum pod gołym niebem, a także poznać historię czerwonych budek telefonicznych na Malcie. Nie zabraknie także widoków z wody (Błękitna Grota, wyspa Gozo, Trójmiasto, wioska Popeye, Marsaxlokk).

Ola Ciupa z ekipą wzięła również udział w prawdziwej maltańskiej fecie.

– Poszczególne odcinki stworzone przez zespół ESKA TV nie tylko uwypuklają największe walory wysp maltańskich. Pokazują one również, dlaczego należy o nich myśleć w kategoriach całorocznej destynacji turystycznej. Kolejny rekordowy rok przyjazdów z Polski motywuje nas do dalszych działań marketingowych na tym rynku – dodaje John Mary Attard, regionalny dyrektor biura Malta Tourism Authority w Warszawie. 

Premierowe odcinki „ESKA on the Beach” z Malty można było zobaczyć już w drugiej połowie sierpnia (od poniedziałku do piątku o godzinie 12:00). Można z nimi zapoznać się także w tym miesiącu. Do 15 września stacja będzie je emitować od poniedziałku do piątku między 6 a 8 rano.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ESKA TV będzie o nich przypominać również w przyszłym roku.

Warto dodać, że jest to pierwsza duża promocja Malty w polskiej telewizji. Szacuje się, że program dotrze do 7 milionów widzów. Zdjęcia do niego powstały w lipcu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się