eStoreMedia sp. z o.o. otrzymuje Bon na Innowacje w e-commerce

Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Przystępując do konkursu, firma nawiązała współpracę z Polską Akademią Nauk, której eksperci wesprą jej wysiłki w budowie inteligentnych systemów zbierających oraz klasyfikujących treść...
O autorze
1 min czytania 2016-07-22

…w e-commerce.

Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.

– Od 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – mówi Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.

eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bony na innowacje dla MŚP przyznawane są w Programie Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach Poddziałania 2.3.2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing