eurobank rozpoczął kampanię marketingową promocyjnej oferty pożyczki gotówkowej

7 maja 2018 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do końca lipca br. „Pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania” - w ramach promocji nowi i obecni klienci zainteresowani uzyskaniem szybkiego zastrzyku gotówki na dowolny cel, nie poniosą...
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

…kosztów oprocentowania.

Felix, Vlad i Maciek – postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku – wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 7 maja br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” – dostępnej w kwotach od 500 zł do 4000 zł na okres kredytowania od 3 do 10 miesięcy – jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

– Atrakcyjna forma komunikacji ma za zadanie zachęcić również nowych klientów do korzystania z naszych usług oraz utrwalić wizerunek eurobanku jako banku z dobrą ofertą pożyczki zarówno na codzienne, jak i niecodzienne potrzeby. W nowej kampanii mocno podkreślamy dostępność promocyjnej oferty za pośrednictwem kanałów online. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 15 lipca 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing