…kosztów oprocentowania.
Felix, Vlad i Maciek – postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku – wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 7 maja br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Pożyczka z gwarancją niskiego oprocentowania” – dostępnej w kwotach od 500 zł do 4000 zł na okres kredytowania od 3 do 10 miesięcy – jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, emitowany w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Zobacz również
– Atrakcyjna forma komunikacji ma za zadanie zachęcić również nowych klientów do korzystania z naszych usług oraz utrwalić wizerunek eurobanku jako banku z dobrą ofertą pożyczki zarówno na codzienne, jak i niecodzienne potrzeby. W nowej kampanii mocno podkreślamy dostępność promocyjnej oferty za pośrednictwem kanałów online. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.
Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 15 lipca 2018 roku.
Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing