Prestiżowy konkurs European Search Awards co roku wyróżnia najbardziej efektywne oraz kreatywne kampanie z obszaru Paid media, SEO oraz Content marketingu. Każdego roku w konkursie udział bierze nawet kilkaset agencji z całego świata, a na finałową galę jury zaprasza jedynie część z nich.
W ogłoszonej właśnie shortliscie nie zabrakło także polskich agencji. Agencja Harbingers, która kolejny rok z rzędu świetuje obecność w finałowym gronie, otrzymała nominacje w trzech kategoriach:
Zobacz również
- Best Use Of Search – Travel/Leisure (Harbingers x Kopalnia Soli „Wieliczka”
- Best Use Of Social Media In Search Campaign (Harbingers x Camgemini)
- Best In-house Team
– Gratuluję oczywśćie zepsołowi marketingu Capgemini i Kopalni Soli Wieliczka za nominacje w konkursie. Jestem niesamowicie dumny z całego zespołu Harbingers! Dzięki ciężkiej pracy już trzeci raz z rzędu świętujemy nominacje do nagrody ESA. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek wspólnych powodów do świętowania. – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers
Wśród finalistów znaleźli się również m.in. Bluerank, Sempai, Whites, Promotrafik czy Delante, a uroczysta gala wręczenia nagród zaplanowana jest na sierpień.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]