Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Eurosport i FACEADDICTED wyróżnione w konkursie Kreatura 2015

Eurosport i agencja FACEADDICTED otrzymała Wyróżnienie w konkursie niezależnej kreacji - KREATURA 2015 w kategorii Film / podkategoria: wideo w internecie za film „Narty, karabiny, dziewczyny”.
O autorze
0 min czytania 2015-11-30

Wyróżniony film interaktywny o stylistyce grindhouse, znanej z twórczości Quentina Tarantino, wspierał kampanię promującą relacje Mistrzostw Świata w biathlonie na antenie Eurosportu. 

„Narty, karabiny, dziewczyny” to projekt, który jednocześnie przełamuje standardy przyjęte w komunikacji sportu, a także pokazuje, że takie medium jak Eurosport potrafi zaanektować w swoich działaniach elementy popkultury oraz sprawnie porusza się w przestrzeni interaktywnej. Wyróżnienie ze strony Jury utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy dobrą drogą.” mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji Eurosport.

Piotrek Krauschar, Managing Partner FACEADDICTED dodaje „Cieszy mnie, że mamy możliwość współpracy z Klientem, który nie boi się odchodzić od bezpiecznych schematów, zwłaszcza, jeżeli chodzi o stylistykę, ale także, że mamy możliwość tworzyć niestandardowe projekty dedykowane medium jakim jest internet, a nie kopiując spoty z tv”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj