Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Właśnie dlatego zapraszamy wszystkich do tworzenia i udostępniania własnych plakatów zachęcających do głosowania. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku.
Plakaty nie mogą być reklamą żadnej z kandydujących partii – akcja jest apolitycznym działaniem społecznym, wspierającym udział w wyborach.
Zobacz również
Nawiązując do plakatu „Konstytucja“ Luki Rayskiego prosimy o udostępnianie plakatów na licencji Creative Commons Zero. Jeżeli chodzi o pozostałą specyfikację pracy, prezentuje się ona następująco:
Tekst na plakacie: konieczne jest zamieszczenie daty 26.05.2019 oraz dowolnego hasła promującego udział w wyborach. Przykładowe hasła: „Głosuj na Europę”, „Głosuj! Eurowybory 26.05.2019”, „Zagłosuj na Europę. 26.05.2019”, „Europa z wyboru. Głosuj 26.05.2019”
Termin nadsyłania: od 15 marca do 23 maja 2019.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Forma plakatu: wymiar min. A3, w formacie PDF do druku (spady 3 mm, bez linii cięcia) + podgląd w PNG (szerokość 1200 px), 150 dpi
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Licencja: CreativeCommons Przekazanie do Domeny Publicznej
Adres nadsyłania: [email protected]
Więcej informacji znajduje się na stronie.