Postępowanie dotyczyło działań związanych z przygotowaniem i realizacją kampanii społecznej o charakterze informacyjno-edukacyjnym w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko z budżetem opiewającym na blisko 52 mln złotych.
Cieszy nas fakt, że zostaliśmy docenieni przez UTK i to, że potrafiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie oraz partnerskie relacje z członkami konsorcjum. Pozwoliło nam to wygrać największe postępowanie dotyczące kampanii społeczno-informacyjnej w ostatnich latach. Jako lider konsorcjum jesteśmy dumni, że nasza strategia jak i deklarowane wskaźniki zostały ocenione najwyżej. Wierzymy, że realizowana przez nas kampania wpłynie na bezpieczeństwo wśród dzieci na kolei i przejazdach kolejowych – mówi Artur Janik, chief business development officer w Euvic Effect (Euvic Performance).
Zobacz również
Zadaniem konsorcjum będzie przygotowanie i realizacja informacyjno-edukacyjnej kampanii medialnej w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II, w tym opracowanie platformy kreatywnej oraz prowadzenie działań w telewizji, radiu, kinach, internecie oraz social mediach wraz z działaniami PR. Pierwsze działania wystartują w lipcu.
„Kampania Kolejowe ABC II” to drugi etap ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej z zakresu bezpieczeństwa kolejowego skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców, nauczycieli i wychowawców. Jej celem jest propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz wartości i wzorców związanych z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego, a także podczas poruszania się na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach