Ze względu na panującą obecnie sytuację, organizacja wydarzeń w świecie rzeczywistym stała się niemożliwa, a dostępne do tej pory na rynku narzędzia, oferujące rozwiązania online nie spełniają roli, jaką pełniły tradycyjne eventy. Rozwiązanie stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image umożliwia organizowanie premier nowych produktów, gal rozdania nagród, interaktywnych wystąpień czy konferencji w wirtualnym świecie, niezależnie od miejsca przebywania zarówno uczestników jak i prelegentów.
Na potrzeby „Virtual Events” Telewizja Polsat przeznaczyła studio o powierzchni 700m2, będące jednym z najbardziej rozwiniętych technologicznie przestrzeni do produkcji telewizyjnych w Polsce. Studio wyposażone jest w kamery telewizyjne umożliwiające zarówno transmisje na żywo jak i nagrywanie materiału, a także ekran LED o powierzchni blisko 80m2 i rozdzielczości 4x4K, profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie oraz pełne zaplecze technologiczne, umożliwiające realizację wirtualnych eventów. Czas potrzebny na produkcję tego typu wydarzeń, w zależności od stopnia skomplikowania, może wynieść zaledwie kilka dni.
Zobacz również
– „Virtual events” to dla Telewizji Polsat i całej naszej Grupy kolejny krok w dążeniu do bycia liderem rynku technologicznego mediów i telekomunikacji w Polsce. Nowe czasy to nowe potrzeby klientów i rynku i my oferujemy na to odpowiedź. Cieszymy się, że teraz, w dobie rosnącego zapotrzebowania na szybki dostęp do informacji, jesteśmy w stanie po raz kolejny zaoferować konsumentom nowoczesne, w pełni funkcjonalne i efektywne rozwiązanie – komentuje Marcin Zdanowicz, dyrektor pionu realizacji Telewizji Polsat.
Za realizację oprawy eventów będzie odpowiadało studio Platige Image, które wcześniej stworzyło kompleksową oprawę wizualną na potrzeby nowego studia sportowego Telewizji Polsat. Dzięki Platige Image „Virtual Events” będzie mogło korzystać m.in. z technologii Augmented Reality, która pozwala na uprzestrzennienie wszystkich treści prezentacji. Wirtualne studio będzie oferowało również dynamiczną, zmieniającą się w zależności od kontekstu scenografię, tworzenie materiałów budujących perspektywę na ścianie LED, czy „teleportację” uczestników wydarzenia i prowadzenie eventu jednocześnie w kilku lokalizacjach. Możliwość transmisji, nagrywania materiałów oraz ich postprodukcja otwierają kolejne opcje prezentacji w późniejszych etapach komunikacji.
– Wzmocnienie współpracy z Telewizją Polsat jest dla nas niezwykle ekscytujące. Doświadczenie i know how, które wspólnie wnosimy do projektu „Virtual Events” sprawiło, że udało nam się dostarczyć rozwiązania o niespotykanej do tej pory na polskim rynku jakości – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Stworzone przez Telewizję Polsat i Platige Image „Virtual Events” powstały w odpowiedzi na zapotrzebowania rynku, oferując zarówno klientom korporacyjnym jak i agencjom eventowym zapadające w pamięć rozwiązania, zapewniające wysokiej jakości wydarzenia w profesjonalnej oprawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing