1. W marketingu najważniejsze jest…
Jasny i klarowny przekaz na linii marka – konsument. W prostocie tkwi geniusz!
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Większość realizowanych przeze mnie kampanii niosła ze sobą pozytywne emocje. Ponadto, co ważniejsze, pozwalały zarówno mi samej jak i zespołowi na ciągły rozwój. Ale to projekt buzz., o ile mogę tak to nazwać, dodaje mi skrzydeł. Widzę jak z dnia na dzień rozwija się agencja, patrzę na zadowolony i zmotywowany do pracy zespół – to dodaje mi energii, dużo radości i motywuje do dalszej pracy.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Myślę, że takie dopiero przede mną.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Zapewne gdyby to pytanie padło w 2000 roku odpowiedziałbym, że postawienie jednego z pierwszych na rynku portali z funkcją forum ;-). Dziś w dobie ciągłych zmian i nowych możliwości nie jestem w stanie wskazać „tego” jednego projektu czy kampanii.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Zdecydowanie Coca Cola „Small World Machines”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Wciąż obiecujący i rozwojowy e-marketing. 🙂
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Reklama prasowa.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Znalezienie równowagi, konsekwencja i dbanie o każdy szczegół.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Codziennych obserwacji i własnych przemyśleń.
10. Moja kampania marzeń…
Jeszcze przede mną – będzie to ta, która wywoła w ludziach zamierzone „emocje”.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Nie pozwala nam przestać się uczyć. Poszerza nasze horyzonty. I bywa zaskakujący – nie do końca możemy przewidzieć co przyniesie kolejny trend.
Ewa Buczny
Client Service Director w agencji buzz.
Odpowiada za budowanie relacji z klientami i jakość ich obsługi, zarządzanie zespołem Client Service oraz współtworzenie strategii agencji. Specjalizuje się w działaniach marketingowych w obszarze beauty oraz FMCG. Przez wiele lat związana z agencją McCann Erickson Polska oraz agencjami interaktywnymi i agencją PR. Pracowała dla takich klientów jak L’Oréal Polska, P&G, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska, Coca-Cola. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka wielu publikacji w mediach branżowych.