Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ewą Farną przygotowała internetową kampanię przeznaczoną na rynek czeski. Artystka zaprezentuje wybrane polskie miasta, m.in. Warszawę, Kraków i Wrocław – ich zabytki, historię czy gastronomię, bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach. Hasło przewodnie kampanii to: „Polsko očima Ewy Farné”, które w zależności od promowanego miejsca przyjmować będzie dopasowane tematycznie wersje, np. Varšava očima Ewy Farné, Krakov očima Ewy Farné, Vratislav očima Ewy Farné.
– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi. Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w prowadzonych przez siebie kanałach w mediach społecznościowych oraz Internecie. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Zobacz również
Swoimi doświadczeniami i emocjami piosenkarka dzieli się już na swoich profilach w mediach społecznościowych, m.in. Instagramie czy Facebooku. Pierwsze wpisy pojawiły się w niedzielę. Napisze również relacje z odwiedzanych przez siebie miejsc.
Towarzysząca promocji w mediach społecznościowych kampania bannerowa, wystartuje 20 lipca na popularnych czeskich portalach internetowych: cestovani.idnes.cz, aktualne.cz, novinky.cz. Bannery będą kierowały do strony internetowej polsko.travel, gdzie znajdzie się lista TOP 10 ulubionych miejsc artystki z każdego polskiego miasta wytypowanego do kampanii.
Realizowana we współpracy z Farną kampania jest kolejnym elementem wdrażanej w 2018 roku strategii promocyjnej opartej na innowacyjnych projektach internetowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing