Ewa Jankowska na stanowisku Sales Manager będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży reklamy kinowej z oferty brokera Multikino Media, a także koordynowanie projektów pro-sprzedażowych. Zajmie się także obsługą kluczowych klientów oraz ścisłą współpracą z Działem Retail, czyli pozyskiwaniem nowych partnerów do popcorn barów, urozmaicaniem oferty oraz koordynacją konkursów sprzedażowych.
Ewa Jankowska ma prawie dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej i uważam, że jej wiedza pozwoli całemu zespołowi na jeszcze efektywniejszą pracę i odnoszenie kolejnych wspólnych sukcesów – dodaje Joanna Oczkowska Zastępca Dyrektora Biura Reklamy
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ewa Jankowska pracowała między innymi w STRÖER MEDIA, grupie Spark Park, New Age Media oraz ostatnio w Spotify. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Akademii Komunikacji Marketingowej (SAR).