Ewa Łapińska wniesie do Mars Wrigley wieloletnie doświadczenie nie tylko w zakresie identyfikowania i wykorzystywania okazji biznesowych w szybko zmieniającym się środowisku, ale także w kwestii egzekwowania planów oraz budowania relacji z klientami i partnerami opartych na zaufaniu i dążeniu do obopólnych korzyści.
– Razem z zespołem zarządzającym i całym teamem sprzedaży z niecierpliwością czekaliśmy na dołączenie Ewy do naszej organizacji. Jestem przekonana, że jej doświadczenie oraz motywacja do pracy pozwolą Ewie realizować ambitne i ekscytujące cele, pielęgnować naszego ducha oraz inspirować chwile codziennego szczęścia – podkreśla Victoria Abramova, dyrektorka generalna Mars Wrigley Polska.
Zobacz również
– Jestem dumna, mogąc zostać częścią Mars Wrigley Polska, który kieruje się wartościami takimi jak jakość, odpowiedzialność, wzajemność, wydajność i wolność. Wierzę, że wdrażanie w pracy tych Pięciu Zasad przełoży się na dalsze rozwijanie angażujących relacji z klientami Mars Wrigley, efektywną współpracę, jak również budowanie nowych relacji biznesowych. Cieszę się, że będę współtworzyć firmę, która wierzy, że świat, jakiego chcemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy biznes dzisiaj. Która buduje biznes w oparciu o bliskie mi i ważne kwestie zrównoważonego rozwoju, takie jak odpowiedzialne pozyskiwanie surowców, w tym kluczowego dla Mars Wrigley kakao. Oraz która stawia współpracowników i ich rozwój w centrum swojego sukcesu – powiedziała Ewa Łapińska.
Dotychczas Ewa Łapińska związana była z Coca-Cola HBC, gdzie przez 18 lat zajmowała się rozwojem kategorii, budowaniem strategii biznesowych, marketingiem handlowym oraz sprzedażą i zarządzaniem kluczowymi klientami w Europie Środkowej (m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii, na Węgrzech oraz w Polsce). Nowa Dyrektorka Sprzedaży Mars Wrigley Polska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas