Awans Ewy to naturalna konsekwencja rozwoju zarówno jej kompetencji, jak i samego SalesTube, ze szczególnym naciskiem na obszar biddable media – w tym SEM.
Głównymi zadaniami Ewy w nowej roli będą rozwój Zespołu, automatyzacja i optymalizacja procesów oraz skalowanie wykorzystania autorskiej technologii w poprawie efektywności kampanii SEM. Powierzenie jej stanowiska Head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań – mówi Magdalena Pobikrowska, head of Biddable Media w SalesTube.
Zobacz również
Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 jako Senior SEM Manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej – również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich. W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen. Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.
Nowa head of SEM będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach