TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ewa Soroka dyrektorem marketingu w CANAL+ Polska

Ewa Soroka dyrektorem marketingu w CANAL+ Polska
Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu.
O autorze
1 min czytania 2024-09-19

Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

– Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań Klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki CANAL+ – mówi Edyta Sadowska, Prezes Zarządu CANAL+ Polska.

– CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do Klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu CANAL+ w tak ważnym dla firmy momencie – mówi Ewa Soroka, Dyrektor Marketingu CANAL+ Polska.

Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako Head of Subscribers Growth oraz Dyrektor Produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla największych tytułów z portfolio RASP – portalu Onet.pl, dziennika Fakt i serwisów takich jak Fakt.pl, BusinessInsider.pl, Newsweek, Przegląd Sportowy i Forbes, co pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku. Wcześniej zajmowała stanowisko Head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl, oraz była związana z Media Impact Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing