To nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody, ale również podzielania tych samych wartości, jakimi są konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.
Działania NEONAIL na rzecz wspierania wolności kobiet w kreowaniu ich własnego stylu bycia nie ograniczają się jedynie do oferowania wysokiej jakości produktów. Jako sponsor i partner plebiscytów, konferencji oraz inspirujących spotkań, NEONAIL promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. Bogata paleta asortymentu NEONAIL ma za zadanie dawać wszystkim kobietom możliwość wyrażania siebie na przekór stereotypom wieku czy też roli społecznej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ewa Swoboda, konsekwentnie realizująca swoje marzenia i pasję, a jednocześnie pozostająca wierna sobie oraz własnemu stylowi, jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości, którym hołduje NEONAIL.
– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki NEONAIL.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Współpraca z NEONAIL jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych – dodaje Ewa Swoboda.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.