San Markos powtórnie zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych dla EWE.
Poprzednia kampania, z 2015 roku, również była realizowana przez San Markos.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energetycznym dobrze przygotowana komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Przygotowane przez agencję San Markos propozycje idealnie wpisują się w nasze potrzeby i oczekiwania. Dotychczasowa współpraca daje nam dodatkową pewność, że nasze cele zostaną osiągnięte” – powiedziała Sylwia Stochel, dyrektor Działu Marketingu EWE.
„Jesteśmy dumni z tej wygranej. Fakt, że firma EWE ponownie zaprosiła nas do przetargu i po raz drugi powierzyła nam swoją obsługę, świadczy o ich zadowoleniu z dotychczasowej współpracy z nami” – mówi Magdalena Czaja, założycielka i CEO agencji San Markos.
Do zadań agencji należy obsługa strategiczno-kreatywna marki na 2017 rok oraz opracowanie materiałów ATL i BTL.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania komunikacyjne mają na celu zwiększenie świadomości marki oraz przedstawienie kompleksowości usług firmy EWE, która oferuje zarówno prąd, jak i gaz. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a współpraca ma charakter projektowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
EWE to firma multienergetyczna z 18-letnim doświadczeniem. Działa na terenie całej Polski, w 49 gminach, i posiada własne sieci gazowe. EWE wypracowała solidną pozycję rynkową i należy aktualnie do czołówki specjalistów w dziedzinie sprzedaży i optymalizacji wykorzystania nowoczesnych źródeł energii – głównie gazu ziemnego i energii elektrycznej.