Za koncepcję, kreację, dobór mediów i realizację odpowiada agencja Huee.
Marka Renaissance reprezentuje luksus i poziom pięciu gwiazdek w zupełnie nowy, niestandardowy sposób. Jej tożsamość zbudowana jest na bazie trzech filarów: Independent (odważnie niezależny), Intriguing (intrygująco nieoczywisty), Indigenious (autentycznie lokalny). Charekter Renaissance Warsaw Airport Hotel odwołuje się bezpośrednio do polskiego modernizmu. Wzornictwo przemysłowe, sztuka oraz grafika były inspiracją dla architektów tworzących wnętrza zarówno pokoi, jak i części wspólnych dla gości.
Zobacz również
Experience the Art of stay to idea kreatywna, na której bazowały wszystkie działania reklamowe. Komplementarnie objęła zarówno pięciogwiazdkową jakość usług hotelu jako doznanie oraz w sposób naturalny odwoływała się do otaczającej inspiracji sztuką, jako filar hotelu.
Renaissance Warsaw Airport Hotel to miejsce, w którym goście nie tylko zrelaksują się przed lub po podróży, ale przede wszystkim odnajdą inspirację we wnętrzach, smakach i zapachach – mówi Małgorzata Broniarek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Chopin Airport Development – To wyjątkowy punkt na mapie Warszawy – bardzo luksusowy, ale także lifestyle’owy. Inspiracja polskim modernizmem, kuchnia i bar bazujące na regionalnych, sezonowych produktach – wszystko to sprawi, że nawet służbowa podróż zamieni się w pobyt przesiąknięty unikalnymi doznaniami – dodaje.
Koncepcja Experience the Art of stay odnosi się do ciągłych poszukiwań inspiracji, nieskończonych odwołań ze świata sztuki do życia codziennego, i zarazem kładzie nacisk na luksus pobytu w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Stworzyliśmy spójny język komunikacji, który jest czytelny dla klientów biznesowych oczekujących, że pobyt w hotelu może być doświadczeniem lifestyle’owym bez żadnych kompromisów – mówi Piotr Dominik, Partner Zarządzający w Huee.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Otwarcie hotelu odbyło się 26 kwietnia 2018 roku.