Wraz z wybuchem agresji Rosji w Ukrainie, dziennikarze i dziennikarki wielu redakcji, nieprzerwanie informują o wydarzeniach wojennych. Jednak grupa reporterska Outriders oprócz komunikatów z frontu pokazuje proste historie trudnej codzienności z jaką mierzą się nasi sąsiedzi.
Dzięki współpracy z warszawską spółką Warexpo, każdego dnia będzie można zobaczyć świeżą korespondencję z Ukrainy. Na sieci ekranów Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu i na ulicy Chmielnej zobaczymy jak nasi sąsiedzi żyją, prowadzą sklepy, jak tworzą, uczą się, opiekują się potrzebującymi. Zobaczymy także jak mieszkańcy Odessy, Krzywego Rogu, Chersonia, Ochtyrki, Dniepru, Czernihowa, Połtawy, Sum i wielu innych miast stoją w długich kolejkach, aby kupić znaczek pocztowy „Rosyjski okręcie wojenny…”.
Zobacz również
Od pierwszego dnia inwazji Rosji na Ukrainę tworzymy serwis informacyjny i pomocowy. Dzięki sieci nośników digitalowych docieramy do obiorców szerokiego grona odbiorców w samym centrum Warszawy – mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu w Warexpo.
Ośmioosobowy team dziennikarzy i dziennikarek Outriders z: Chersonia, Zaporoża, Ochtyrki, Czernihowa, Dnipro, Poltawy, Mikołajewa i Odessy codziennie tworzy serwis fotograficzny, dokumentujący siłę i wolę walki o zwykłą codzienność. Warexpo udostępnia czas na swoich nośnikach od pierwszych dni wojny wspierając ich działalność.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing