Idei samoobsługowej stacji pozwalającej skomponować swój idealny zestaw nie trzeba przedstawiać fanom restauracji Pizza Hut pamiętającym legendarny bar sałatkowy. Ten innowacyjny pomysł szybko stał się jednym z ulubionych elementów wizyt klientów w restauracjach sieci i to nie tylko miłośników sałatek. Tego lata Pizza Hut ruszyła z kolejnym niesztampowym pomysłem – tym razem „Fabryką Lodów”! Proces tworzenia własnego deseru lodowego pozwoli samodzielnie wybrać wielkość porcji zakręconych lodów i rozmaitych dodatków. Dzięki Pizza Hut, klienci restauracji będą mogli dać się ponieść lodowemu szaleństwu, z nieograniczoną ilością posypek i sosu na ich idealnym deserze.
Koncept samoobsługi w zakresie zimnych deserów pojawiał się już na rynku, ale po raz pierwszy w Polsce będą z niego mogli skorzystać klienci znanej sieciowej restauracji. Każdy klient Pizza Hut, który poczuje chęć ochłodzenia i popuszczenia wodzy fantazji, będzie mógł stworzyć swój własny deser na podstawie kręconych lodów śmietanowych. Do dyspozycji przy komponowaniu idealnej symfonii smaków są pyszne sosy w trzech smakach: truskawka, karmel i czekolada oraz wyśmienite posypki w postaci Smarties, KitKat, strzelających kuleczek i czekoladowych gwiazdek. Tworzenie własnego deseru to świetna atrakcja dla najmłodszych, rozwijająca ich kreatywność, ale także spełnienie najskrytszych snów dorosłych, bo kto kiedyś nie marzył o lodach z podwójną, potrójną, czy nawet poczwórną porcją posypki!
Zobacz również
,,Fabryka” w Warszawie oferuje możliwość skomponowania swojego własnego deseru w dowolny sposób, z taką ilością lodów i dodatków, jaką tylko sobie wymarzymy. We Wrocławiu dodatkowo, jeśli po zjedzeniu naszego idealnego deseru mamy ochotę na więcej, w ramach tej samej opłaty możemy do woli sobie dokładać i dokładać i dokładać…
Miłośnicy lodów chętni do przetestowania ile lodów i dodatków zbalansują na talerzu, mogą się o tym przekonać w warszawskiej restauracji Pizza Hut w CH M1 Marki na ul. Piłsudskiego 1 oraz na wrocławskim Rynku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach