Podczas trzech dni (27—29 czerwca) 50—osobowe grupy uczestniczyły w warsztatach poświęconych możliwościom reklamowym Facebooka. Wydarzenie zorganizowano w nowoczesnej, minimalistycznej przestrzeni eventowej w stolicy Węgier. Wzięli w nim udział przedstawiciele agencji reklamowych (zarówno lokalnych, jak i globalnych sieci).
To kolejna realizacja agencji endorfina events w ramach cyklu Blueprint. Wcześniejsze miały miejsce w Pradze, Bukareszcie oraz — w październiku 2016 roku — w Warszawie. Początki współpracy Facebooka i endorfina events sięgają 2015 roku, kiedy agencja zorganizowała w Warszawie Facebook Marketing Summit, a następnie Facebook Game Day. W tej chwili endorfina events w regionie #1CEE organizuje szereg wydarzeń na rzecz tego klienta, adresowanych głównie do partnerów biznesowych platformy społecznościowej — zarówno agencji i domów mediowych, jak reklamodawców.
Zobacz również
W maju tego roku miało miejsce największe wydarzenie organizowane dla Facebooka przez endorfina events. W postindustrialnej przestrzeni Nowego Teatru w Warszawie odbył się Creative Day, gromadząc 450 przedstawicieli świata kreatywnych agencji reklamowych. Tematem wystąpień był twórczy kontekst obecności reklamowej marek na Facebooku. W ramach tego wydarzenia zorganizowano też panel dyskusyjny z udziałem widzów.