Facebook: opcja zakupów w Instagram Stories oraz reklamy wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość

Facebook wprowadza aktualizacje narzędzi i formatów reklamowych dostępnych na platformie.
O autorze
1 min czytania 2018-07-11

Zapowiedziane i wprowadzone przez Facebooka aktualizacje i zmiany obejmują m.in. testy reklam wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR) w USA. Użytkownicy platformy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać między innymi akcesoria i dodatki modowe, a także oglądać meble, gry i inne produkty ze świata rozrywki. Pierwszą marką testująca reklamy AR jest Michael Kors. Jej klienci mogą wirtualnie przymierzyć przed zakupem okulary przeciwsłoneczne. Z kolei Sephora, NYX, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair oraz King zaczną testy reklam AR jeszcze tego lata.

Facebook udostępnił także globalnie opcję zakupów w Instagram Stories, dzięki czemu klienci, którzy zobaczą interesujący ich produkt, będą mogli szybciej przejść do jego zakupu. Partnerzy reklamowi na całym świecie będą mogli również skorzystać w Instagramie z formatu Kolekcji, a także z Video Creation Kit w menadżerze reklam, który pozwoli na stworzenie efektownej reklamy wideo z istniejących już zdjęć i filmów i skorzystać przy jej tworzeniu z jednego z czterech dostępnych modeli zbudowanych w oparciu o cele marketingowe marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj