Blisko 90 milionów firm korzysta z Facebooka, a każda z nich posiada swoją unikalna historię oraz doświadczenia, z których mogą czerpać inni. Facebook chce pomagać w dzieleniu się tą wiedzą i temu właśnie ma służyć nowy podcast.
Tytuł serii, „3,5 stopnia”, jest nawiązaniem do hipotezy 6 stopni oddalenia, która zakłada, że dwóch mieszkańców Ziemi dzieli od siebie najwyżej 6 stopni znajomości. Dziś za sprawą rozwoju internetu, dystans ten zmniejszył się nawet do 3,5 stopnia, co szczególnie dla przedsiębiorców oznacza, że klienci, możliwości i potencjał sukcesu są bliżej niż kiedykolwiek przedtem.
Zobacz również
Bohaterami każdego z odcinków są osoby działające w różnych firmach, mające zróżnicowane, cenne doświadczenie. W każdym z odcinków rozmawiać będą na inne, uzależnione od ich kompetencji tematy. Dla przykładu gośćmi Davida Fischera w pierwszym odcinku zatytułowanym: „Siła wspólnego dobra” byli założyciele firm: TOMS – Blake Mycoskie oraz Two Blind Brothers – bracia Bradford i Bryan Manning, którzy rozmawiali o budowaniu firm posiadających społeczną misję. Odcinek drugi dotyczy natomiast rożnych spojrzeń na biznes hamburgerowy, o którym ze swoich perspektyw dyskutują prezes McDonald’s w Stanach Zjednoczonych – Chris Kempcziski oraz Monique i Chevalo Wilsondebriano z Charleston Gourmet Burger Company.
Podcast jest dostępny w: Google Podcasts, Apple Podcasts, Spotify, Pandora oraz innych sieciach.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.facebook.com/business/m/threeandahalfdegrees
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Które podcasty o marketingu warto poznać? Sprawdźcie na naszej liście polskich podcastów o marketingu pełnych inspiracji, ciekawych danych i branżowego mięsa. Natomiast jeśli interesuje was prowadzenie firmy i kwestie związane z biznesem, koniecznie zapoznajcie się z 31 polskimi podcastami, które powinien znać każdy przedsiębiorca.