Photo by Bruno Gomiero on Unsplash
- 34 polskie podcasty, które powinien znać każdy przedsiębiorca >>>
- Top 9 najlepszych marketingowych TED Talków >>>
- #pałerprezki: lipiec – sierpień 2018 >>>
- Webinar vs podcast – jak dokonać właściwego wyboru? >>>
Marketing B2B – Igor Bielobradek
Zobacz również
Igor Bielobradek dyskutuje z osobami zajmującymi się marketingiem i sprzedażą w branży B2B, które dzielą się swoimi praktycznymi doświadczeniami m.in. Łukaszem Kosuniakiem, Edytą Kowal, Wiktorem Łyczko.
Eventowa Blogerka
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agnieszka Ciesielska przedstawia tajniki event marketingu i odsłania kulisy eventów. Wśród ostatnich rozmów relacje z realizacji jubileuszów 25-lecia VW Poznań i sieci Rossmann w Polsce oraz wywiad z Michałem Kozakiem, który kieruje blisko 350-osobową załogą Hotelu Arłamów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Listen to „EB011-Jubileusz-25lat-Volkswagen-Poznan-Wywiad z VW” on Spreaker.
Marketingowe Podsumowanie Tygodnia by Sprawny.Marketing
Cotygodniowy wideocast publikowany na łamach Sprawny.Marketing. Najciekawsze marketingowe newsy z ostatniego tygodnia z naciskiem na praktyczność sugerowanych rozwiązań i treści.
Email [i] Marketing Podcast Pawła Sali
Paweł Sala podpowiada, jak lepiej realizować swoje działania marketingowe i nie tylko. Na co dzień w swojej pracy Paweł skupia się na e-mail marketingu, ale ten kanał komunikacji nie jest zawieszony w próżni. Aby jak najlepiej promować swoją markę, osobę czy usługę – dzisiejszy marketer musi dobrze wykorzystywać efekt synergii pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. O tym, jak to robić dowiesz się, słuchając tego podcastu.
Listen to „EiM 015 – Magda Urban opowiada historię marki Urban Legend” on Spreaker.
Greg Albrecht Podcast: wszystkie twarze biznesu
Greg Albrecht prezentuje sylwetki przedsiębiorców budujących biznes od zera. Jego celem jest przybliżenie słuchaczom modeli myślenia, strategii działania i umiejętności, które skutecznie działają w prowadzeniu firmy.
Product Vision rozmowy o produktach cyfrowych
Twórcy podcastu „Product Vision” rozmawiają o tym, jak tworzyć i rozwijać produkty cyfrowe. Szukają nowego spojrzenia i lepszego zrozumienia toczącej się cyfrowej rewolucji. Poruszają takie tematy jak: strategia, zarządzanie, agile, UX, wzrost produktu. Podcast skierowany jest do product managerów, ownerów, designerów, marketerów i przedsiębiorców.
Listen to „PV03: Tworzenie produktów mobile – Kamil Łukasiewicz (Polska Press)” on Spreaker.
Nie Tylko Design by Tomasz Skórski
Podcast Nie Tylko design poświęcony jest głównie cyfrowym produktom, procesowi projektowania, elektronicznym gadżetom i szeroko pojętemu designowi.
Marketing Manager 2.0 – Kacper Skoczylas
Stworzony przez Kacpra Skoczylasa podcast jest skierowany dla osób zajmujących się marketingiem, które chcą być lepsze i skuteczniejsze w swojej pracy. W odcinkach znajdą coś dla siebie zarówno doświadczeni menedżerowie jak i osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem.
Mała wielka firma
Marek Jankowski swój podcast prowadzi od 2009 roku. Dotychczas nagrał już 120 godzin dla przedsiębiorców, w których opowiedział o zagadnieniach z zakresu marketingu, sprzedaży, zarządzania czy zatrudniania.
FIRMA ON-LINE I Agata Chmielewska
FIRMA ON-LINE to podcast o biznesie, marketingu i rozwoju w Internecie. Skierowany jest w szczególności do osób, które chcą rozwinąć działalność w Internecie, sprytnie zarządzać swoją firmą i wykorzystać nowe media oraz technologie do zwiększania przychodów. Prowadząca, Agata Chmielewska zdradzi Ci tajne moce jakie skrywa w sobie Internet.
Listen to „FO 016 Chłopak od Canvy i najlepszych warsztatów fotografii mobilnej” on Spreaker.
Margo Leads (Marketing Online)
Margo Leads skupia się na marketingu internetowym, by działania, które podejmujesz w sieci przynosiły wymierne korzyści. Słuchając tego podcastu dowiesz się wszystkiego, co jest niezbędne do promowania własnej firmy.
Listen to „#ML043 Mateusz Czech – Jak sprzedawać przez chatboty?” on Spreaker.
CMO w czasach niepokoju
Na naszych oczach rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia. Oczywiście najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje całą lawinę zmian. Te zmiany zrewolucjonizują relacje marek z konsumentami i w znakomitej większości dotyczą całkowicie lub częściowo obszaru marketingu. CMO w Czasach Niepokoju to prowadzony przez Halinę Frańczak, dyrektorkę marketingu w Deloitte, cykl rozmów z praktykami dotykającymi tych zmian na co dzień. Słuchaj, by wygrać transformacyjny wyścig.
Digital Marketing Update
Comiesięczna dyskusja ekspertów Deloitte Digital nt. najważniejszych zagadnień związanych transformacją cyfrową.
BrandTalks
BrandTalks prowadzony przez Brand24 podcast w języku angielskim. Każdy odcinek to duża dawka wskazówek od ekspertów, w tym różne case study oraz podpowiedzi, z jakich narzędzi korzystać do rozwijania różnych projektów.