>>> #pałerprezki
>>> 31 polskich podcastów, które powinien znać każdy przedsiębiorca
Zobacz również
Dan Cobley: What physics taught me about marketing
Dan Cobley używa drugiego prawa Newtona, zasady nieoznaczoności Heisenberga, metody naukowej i drugiej zasady termodynamiki, aby wyjaśnić podstawowe teorie brandingu. Nie wierzcie nam na słowo, obejrzyjcie.
Tristan Harris: The Manipulative tricks tech companies use to capture your attention
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wiedza to władza! Tristan Harris na co dzień pomaga branży technologicznej w bardziej świadomym i etycznym kształtowaniu ludzkiego ducha i potencjału ludzkiego. W swojej prelekcji opowiada o tym, co każdy marketer wiedzieć powinien – kto i jak steruje uwagą dzisiejszych konsumentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Andrew Stanton: The clues to a great story
Storytelling to rdzeń każdej udanej kampanii marketingowej! Andrew Stanton – hollywoodzki reżyser, producent i scenarzysta wytwórni Pixar Animation Studios – opowiada o… procesie opowiadania z zupełnie innej perspektywy. A zaczyna od zbereźnego żartu.
Scott Galloway: How Amazon, Apple, Facebook and Google manipulate our emotions
Scott Galloway dzieli się spostrzeżeniami i otwierającymi oczy statystykami na temat dominacji i motywacji wielkiej czwórki – Amazona, Apple, Facebooka i Google, pytając jednocześnie – jak te cztery firmy tak całkowicie zinfiltrowały nasze życie?
Philip Evans: How Data Will Transform Business
Jak wygląda przyszłość biznesu? Philip Evans z BCG odważnie prognozuje przyszłość strategii biznesowej – a zaczyna od Big Data.
Simon Sinek: How Great Leaders Inspire Action
Guru mówców motywacyjnych i ludzi biznesu oraz ulubieniec inicjatyw TEDx z całego świata pochyla się nad tymi, którzy nadają kształt i tempo rozwoju każdej, również marketingowej, organizacji – nad liderami.
James Veitch: The Agony of Trying to Unsubscribe
W erze RODO, botów i remarketingu – porozmawiajmy o niełatwej sztuce uwolnienia się od niechcianej subskrypcji. Z przymrużeniem oka.
Dao Nguyen: What makes something go viral
Wszyscy walczymy o zasięgi. Viral oznacza sukces. Przyjrzyjmy się więc procesowi.
George Nimeh: What if there was no advertising?
Ponoć szansa na to, że odbiorca kliknie w reklamowy banner jest taka, jak na to, że zostanie porażony piorunem. Po co więc wciąż produkujemy reklamy?
Autorzy:
Fundacja x.change / Organizatorzy TEDxPoznań
TEDxPoznań działa w stolicy Wielkopolski już od 2010 roku, organizując cykliczne wydarzenia i warsztaty dla lokalnej społeczności. Głównym celem organizacji jest stworzenie miejsca służącego do swobodnej wymiany myśli oraz pomysłów sprawiających, że świat staje się lepszy. Od 2018 roku wydarzenia TEDxPoznań organizowane przez członków fundacji x.change. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację wydarzeń działają na zasadach wolontariatu.