Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mapa wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży 

Mapa wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży 
Polski Fundusz Rozwoju przygotował „Mapę wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży”. Zestawienie zostało pogrupowane według kilku kategorii, m.in. generowanie i edycja treści, relacja z klientem czy monitorowanie sieci.
O autorze
1 min czytania 2024-04-02

Według badania KPMG pt. „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu” (2023) w Polsce sztuczna inteligencja wykorzystywana jest najczęściej w marketingu, produkcji i planowaniu łańcucha dostaw. Przedsiębiorstwa na pierwszym miejscu stawiają klienta – potwierdza to fakt, że najczęściej używanym systemem informatycznym okazał się CRM, który służy do zarządzania relacjami z klientem.

W jakich obszarach AI wspiera firmy?

  • Personalizacja: dostosowywanie treści i ofert do indywidualnych preferencji i zachowań klientów, co zwiększa skuteczność działań marketingowych.
  • Automatyzacja: automatyzowanie wysyłania wiadomości e-mail, planowania kampanii reklamowych, zarządzania treściami.
  • Obsługa klienta: zapewnienie szybkiej i skutecznej obsługi klienta.
  • Analiza danych: analizowanie ogromnych ilości danych, w tym zachowań klientów, preferencji, trendów rynkowych i konkurencji. 

Firmy często stoją przed wyzwaniem wyszukania odpowiedniego rozwiązania lub poznania ich pełnych możliwości. Odpowiadając na to wyzwanie, Polski Fundusz Rozwoju przygotował „Mapę wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży”. Mapa składa się z rozwiązań, które zostały pogrupowane według kategorii: 

  • generowanie i edycja treści,
  • przygotowanie i edycja prezentacji,
  • generowanie i edycja obrazu, wideo i audio,
  • relacja z klientem,
  • automatyzacja marketingu,
  • budowa stron WWW,
  • monitorowanie sieci,
  • social media,
  • rozwiązania chatbot. 

Zestawienie zostało przygotowane na podstawie analizy danych zastanych i nie jest zamkniętym zbiorem. Każda polska firma, która oferuje rozwiązania sztucznej inteligencji, może dołączyć, poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Po pomyślnej weryfikacji, zgłoszenie zostanie dodane do zestawienia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

PS OpenAI przedstawia Sorę, czyli narzędzie generujące wideo na podstawie tekstu

Wykorzystanie sztucznej inteligencji wkracza na nowy poziom. OpenAI przedstawia nowe narzędzie o nazwie Sora, które daje możliwość wygenerowania klipu wideo na podstawie tekstu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 8 sposobów na przyspieszenie pracy oraz zwiększenie ROI dzięki transkrypcji audio i wideo

Umiejętne wykorzystanie transkrypcji wideo to klucz do zwiększenia zasięgów i wzrostu wskaźnika ROI. Sprawdź, jak korzystać z narzędzi do transkrypcji opartych na AI i dlaczego dodanie napisów do filmu może się okazać bodźcem do rozwoju dla twojej firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się