fot. depositphotos.com
- HubSpot: Customer Code: Creating a Company Customers Love
- Gary Vaynerchuk: The GaryVee Content Model
- Lori Wizdo: Beyond Revenue Performance: The Real KPIs of B2B Marketing
- Deloitte Digital: Digital Marketing Trends for 2018: Opportunities vs watchouts
- Asia Matos: SaaS Marketing 101
- SEMrush: How you can gain better intelligence of your audience throughout the purchase journey
- Łukasz Kosuniak: Zbuduj swoje imperium sprzedażowe wykorzystując social selling
- Agata Chmielewska: Błędy w eCommerce okiem eKlienta i eMarketera
- Deloitte Polska: Rynek dóbr luksusowych | Polski komentarz do raportu Deloitte 2018
- #InfoShare2018 Janina Bąk i Kamil Kozieł (PrezArt): O treściach, które tworzą społeczność. Czyli jak pisać, żeby angażować
- #InfoShare2018 Maciej Lewiński (maciejlewinski.pl): Make Remarketing Great Again
- #InfoShare2018 Paweł Sala: Jak stworzyć komunikację email marketingową którą pokochają Twoi odbiorcy
- #InfoShare2018 Jakub Biel (X-Kom): Jak zakomunikować światu, że masz nowy produkt lub usługę?
- #InfoShare2018 Artur Jabłoński: Najczęstsze błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć
- #InfoShare2018 Wojtek Mazur: Content? Links? How You Actually Get Them Done Right to Rank
- #InfoShare2018 Tomasz Palak: Jak nie hamować innowacji prawem?
- #ilovemkt Michał Cortez: Serwisy NSFW – jako źródło inspiracji dla E-Commerce
- #ilovemkt Cezary Lech: 6 kroków do popularnego kontentu
Zobacz również
>>> #pałerprezki: czerwiec 2018
>>> #pałerprezki: maj 2018
>>> 31 polskich podcastów, które powinien znać każdy przedsiębiorca