CMO nowym CEO – webinarium IBM
Zobacz również
W badaniu CMO Study 2018 aż 84% dyrektorów marketingu zauważyło, że dotychczasowe modele biznesowe są zagrożone. Przez ostatnie lata to nowe technologie dyktowały zmiany w strategiach firm. Dziś prawie każda firma w mniejszym lub większym zakresie wdrożyła strategię cyfrową i nie jest to wyróżnik na rynku. Zaproszeni do IBM goście dyskutowali na temat nowej roli dyrektora marketingu.
W webinarium wzięli udział: Anna Sakowicz – Chief Digital, Data & Analytics Officer z Publicis Media, Pawel Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska oraz Dariusz Maciołek – dyrektor komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska.
Pałerprezki Forum IAB 2018:
- Wojtek Walczak: Cyfrowa dopamina, czyli jak komunikować się z uzależnieniem od digitalu
- Marta Pichlak-Miarka: #MAMSMAKANAMAKA pod lupą sztucznej inteligencji. McDonald’s „czyta” zdjęcia
- Łukasz Turkowski:Przełącz się na Twitch – dlaczego miliony ludzi wybiera gamingowe streamingi zamiast TV i jak marki mogą na tym skorzystać?
- Piotr Bombol, Jasmin Zäsar: Rynek polskiego gamingu w 2018 roku
- Radek Wierzbiński: Zdrowaś sieci, treści pełna, czyli o tym, jak wierzy Internet
- Marta Ulman, Jakub Kwaczyński: In product we (should) trust
- Sławomir Skowerski: Copywriter 2049
- Łukasz Kosuniak, Ireneusz Klimczak: Jak wykorzystać marketing automation do aktywnego wsparcia klienta
- UŁ na See Bloggers: Hejt w Internecie
Hejt to zjawisko, które niezwykle szybko rozwinęło się w naszej rzeczywistości, przede wszystkim tej internetowej. W debacie, która została zorganizowana podczas Festiwalu See Bloggers o hejcie rozmawiały dr Monika Kopytowska z Wydziału Filologicznego UŁ oraz Omenaa Mensah, Zosia Zborowska i Paula Bruszewska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Forum Promocji Województwa Łódzkiego – Michał Kasprzyk: Zepsuj swoje przemówienie na 7 sposobów (albo zrób je dobrze i wzmocnij swoją markę osobistą)
- Piotr Bucki: Jakie mózg popełnia błędy i jak to wykorzystać
- Magdalena Ruta: Narzędzia, które zdigitalizują Twoja firmę od wewnątrz
- Adrian Gamoń: Storytelling experience. Projektowanie marek i ich narracyjnego doświadczenia
- Agata Chmielewska: Synergia działań marketingowych w e-commerce
- Anna Jozanis: Nie daj się oszukać liczbom. O problemach przy interpretacji danych
- Łukasz Kosuniak: Zbuduj swoje imperium sprzedażowe wykorzystując social selling
- Marta Smyrska, Paweł Bronikowski: Jak sprzedawać przy pomocy LinkedIn
- Irena Pichola: W kierunku zrównoważonego wzrostu i rozwoju – trendy CSR 2018
- Nathan Benaich: The State of Artificial Intelligence in 2018: A Good Old Fashioned Report
Słuchaj podcastu NowyMarketing