Brand Collabs Manager – narzędzie Facebooka służące parowaniu reklamodawców z twórcami jest od dziś dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie. W nadchodzących miesiącach wdrożone zostaną także ulepszenia dotyczące analizy danych, co pozwoli reklamodawcom lepiej zrozumieć skuteczność ich treści sponsorowanych. Więcej informacji dostępne jest tutaj.
Równolegle ze zwiększaniem dostępności treści, Facebook ułatwia analizę danych ma ich temat. W nadchodzących tygodniach firma wprowadzi Traffic Source Insight, czyli nowy sposób prezentacji danych w Creator Studio. Pozwoli to wydawcom i twórcom śledzić dokładnie jak ich treści rozprzestrzeniają się na Facebooku oraz optymalizować ustawienia dla każdego źródła.
Zobacz również
Aktualizacja obejmuje również system gwiazdek Facebooka, który umożliwia finansowe wspieranie twórców przez fanów poprzez wysłanie „gwiazdek” do twórców podczas oglądania transmisji na żywo. Nowe narzędzia mobilne pozwalają twórcom zobaczyć kto wysłał im gwiazdki podczas transmisji live oraz ustawić publiczny cel liczby zebranych gwiazdek.