Administratorzy kilku stron na Facebooku, muszą pamiętać, by odpowiadać z właściwego profilu. Zarządzając kilkoma profilami na Instagramie, czy Twitterze trzeba stale przełączać się z jednego konta na drugie, by sprawdzić, status interakcji i wiadomości. Na szczęście NapoleonCat rozwiązuje ten problem dzięki społecznościowej skrzynce odbiorczej.
Inbox pozwala na zarządzanie wiadomościami z Facebooka i Twittera, czy komentarzami z Instagrama bez konieczności każdorazowego przenoszenia się pomiędzy serwisami. Udostępnia nie tylko wgląd w te treści, ale również możliwość reakcji (odpowiedź na komentarz, polubienie itp.), oznaczanie użytkowników (fanów, obserwujących), kategoryzowanie treści, a od teraz również oznaczanie ich sentymentu. Dodatkowo dostępna jest funkcja wysyłania notatek. Dzięki niej w błyskawiczny sposób, z poziomu NapoleonCat, istnieje możliwość skonsultowania odpowiedzi na komentarz, wiadomość, czy post użytkownika z odpowiednią osobą w dziale lub firmie zewnętrznej, z którą współpracujesz. Otrzyma ona email, a odpowiedź na niego pojawi się w Inboxie NapoleonCat.
Zobacz również
Treści dostępne w Inbox’ie
W Inboxie dostępne są wszystkie nowe treści z zarządzanych profili na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Oczywiście istnieje możliwość wyboru, jakie treści mają być wyświetlane. Dostępne są opcje:
- komentarze na Facebooku,
- posty na Twoją stronę na Facebooku,
- posty ze wzmianką o Twojej stronie na Facebooku,
- prywatne wiadomości w Messengerze,
- ukryte posty (tzw. dark posty) na Facebooku i komentarze do nich,
- komentarze na Instagramie,
- komentarze, wzmianki itp. na Twitterze.
Moderowanie treści z poziomu inbox’a
W procesie moderacji istotny jest kontekst wypowiedzi. Narzędzie umożliwia zobaczenie całego wątku, którego dotyczy dana treść, dzięki czemu nie ma konieczności przeszukiwania Facebooka, Instagrama, ani Twittera, aby upewnić się, do czego odnosi się np. dany komentarz. Wystarczy kliknąć w wybrany obiekt lub wybrać opcję odpowiedzi, a otworzy się wątek dyskusji i z tego poziomu można jednocześnie angażować się w komunikację z użytkownikami (np. odpowiadać na komentarze, pozostawiać polubienia, wysyłać odpowiedzi do wiadomości prywatnych itp.).
Więcej informacji na temat nowego narzędzia na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing